Mail.ru przekierowanie na inną stronę

Witam. niedawno zainstalowałem program a wraz z nim ten irytujący wirus, starałem się rozwiązać go antywirusem ale to dało tyle co nic. Proszę o pomoc jak najszybciej. Jestem całkowicie zielony w tym i używanie FRST to dla mnie jak ta rosyjska strona, nic w tym nie rozumiem.

Instrukcja:

Filozofii w tym nie ma, jak się nie uruchomi program - to napisz będziemy próbować dojść jak uruchomić.

wykonałem już skan i na tym moja wiedza się zakończyła, jak chce użyć naprawy pokazuje powiadomienie o umieszczenie fixlist w tym samym folderze w którym jest narzędzie

1 polubienie

Więc wrzuć je na forum jak napisano w punkcie 6. by zobaczyli je specjaliści: Atis / Acorus / iJuliusz.

powiadomienie

Addition_19-01-2018 15.15.44.txt (29,6 KB)
FRST_19-01-2018 15.15.44.txt (19,9 KB)

:warning: Uwaga :warning:

na przyszłość Raport dodajesz stamtąd skąd uruchamiasz FRST, nie z katalogu LOGS.

nie rozumiem zbytnio

1 polubienie

Po prostu by nie pomieszać się z starym dodajesz najnowsze i one są tworzone obok pliku FRST, to jest u ciebie katalog: C:\Users\Barti\Downloads\ (image).

Z tych w katalogu logs korzysta się rzadko.

Addition_19-01-2018 15.15.44.txt (29,6 KB)
FRST_19-01-2018 15.15.44.txt (19,9 KB)

podaje te, które były w pobranych

Jeszcze przydałby się “Shortcut.txt” i po dodaniu czekaj na dalsze instrukcje od Atisa / Acorus / iJuliusz.

Nie zaznaczyłeś wcześniej to go FSRT nie zrobił.

Addition.txt (29,6 KB)
Shortcut.txt (27,4 KB)

podane na nowo wszystkie trzy

FRST.txt (19,9 KB)

tutaj trzeci dokument (nie mogę wysyłać więcej niż 2 pliki)

Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\Barti\Downloads
fixlist.txt (3,4 KB)
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Po restarcie wrzuć log, który pojawi się jako podsumowanie.

Masz między innymi przekierowanie IP:
35.177.46.238 USA -> 46.101.28.31 UK -> 82.202.226.203 Rosja -> 192.168.1.1

1 polubienie