Witam,
Pisałem na maila redakcja@dobreprogramy.pl oraz na xenium@xenium.pl w obu przypadkach wiadomość została odrzucona przez serwer SMTP.
Witam,
Pisałem na maila redakcja@dobreprogramy.pl oraz na xenium@xenium.pl w obu przypadkach wiadomość została odrzucona przez serwer SMTP.
Ale jaki dostałeś komunikat? Czy czasami skrzynka nie była przepełniona?
Czasami mail jest odrzucany przez filtry ponieważ serwer nadawcy (Twój) jest podejrzany o spamowanie. Niestety bez komunikatu od serwera smtp nie wiele mogę powiedzieć.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
To wszystko co wyświetla outlook.com. Mógłby ktoś napisać i sprawdzić?
Ja wysłałem z pracy i nie dostałem żadnej zwrotki.
okokok, niestety bez konkretnego błędu SMTP zwróconego przez nasz serwer nic nie można powiedzieć. Napisz z innego konta do mnie, podając swój adres e-mail z którego probowałeś się do nas dobić i orientacyjną datę/godzinę - sprawdzimy w logach.
Poszło wraz z błędem SMTP który jakoś udało mi się wyciągnąć od Outlooka i wiadomością którą chciałem wysłać.
Docent - może zapomniałeś, że macie greylist? (domniemam)
Nie mamy, greylist to lata dziewięćdziesiąte - ogólnie nie polecam