Maile z Prestashop wpadaja do spamu

Mam taki problem ze skryptem sklepowym PrestaShop - wpadają one do spamu, co jest sporym problemem. Zwłaszcza, że ilość maili transakcyjnych jest stosunkowo dużo: info o zakupie, info o potwierdzeniu płatności, info o wysyłce - jedna transakcja potrafi wygenerować co najmniej kilka maili.
Pytanie, w jaki sposób uniknąć wpadnięcia do spamu?

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Mogą to być “spalone” adresy IP serwera SMTP (wykorzystywane przez spamerów), mogą to być błędnie, niepoprawnie skonfigurowane SMTP z Twojego serwera (jest to opcja niezalecana, aby wysyłkę maili z powiadomieniami organizować z tego samego hostingu, na którym stoi sklep).
Mogą to być treści które znajdują się zarwno w tytule wiadomości jak i w treści maila.
Proponuję skorzystać z jakiegoś rozwiązania SMTP dedykowanego do wysyłek takiej ilości maili - coś takiego posiada w swojej ofercie np Freshmail, wbrew pozorom, koszt nie jest jakiś ekstremalnie duży, a masz przy tym komfort niemal 100% docieralności.