Maksymalna ilość kont IP

Witam, nie wiedziałem dokładnie gdzie o tym napisać, ale uznałem że to będzie najlepszy dział.

Chodzi o to, że chciałem zacząć grać w Minecrafta ze znajomym na pewnym serwerze (jeśli myślicie że mam od 10 do 13 lat bo Minecraft to się mylicie). Chcąc się zarejestrować, pisze że maksymalna ilość kont z tego adresu IP. No dobra, próbujemy inny. To samo. I na kolejnych także. Domyślam się, że chodzi o to że od kwietnia mam zainstalowany router w domu i mam WiFi, oraz coś z IP zewnętrzym/wewnętrznym, nie wiem nie znam się na tym.

Można coś z tym zrobić, abym miał jedno własne IP i bez takich problemów?

Tak sobie myślę, że do tej gry zamiast instrukcji powinni dorzucać jakiś podręcznik wyjaśniający tajniki sieci komputerowych. Bo nie pierwszy raz widzę/słyszę tego typu pytania, przynajmniej byłby z tej gry jakiś pożytek.

Jak jesteś za natem dostawcy, to jedyne co możesz zrobić to:

  1. Wykupić publiczny adres (o ile to możliwe).
  2. Zmienić dostawcę internetu na takiego z publicznym adresem ip.

Trzecia opcja - może założyłeś tyle kont że ci zablokowali tworzenie nowych?

Może po prostu ten serwer ma np. ustawiany limit na ilość graczy z Polski/określonych pul adresów IP?

Sadaj72, co do trzeciej opcji to nigdy wcześniej na tych serwerach nie grałem, a zmienienie dostawcy internetu nie wchodzi w grę.
Silvver, z tego co mi wiadomo to nie ma tam nic takiego, zanim miałem WiFi i internet z modemu to nie było takich problemów, na kilku serwerach wszystko było ok.

Jaki masz internet i co to za dostawca? :slight_smile:

Dostawcą jest popularny w okolicy “Danex” a ja mam 20Mb/s downloadu i 2Mb/s uploadu jeśli o to pytasz

To ten dostawca: http://szybki.net.pl/ ? :slight_smile:

Chyba “MargoNet” jest w okolicy popularniejszy :wink:

Spróbuj połączyć się przez jakiegoś vpn’a, może pobanowali kogoś na te adresy ip.

66Garoz, tak, to ten.
Blacklord, możesz powiedzieć jak mam to zrobić?