Mała akumulatorowa chłodziarka / klimatyzator

Cześć.

Potrzebuję małego (no takiego żeby pod siedzenie w aucie wszedł) klimatyzatora lub chłodziarki. Czasami zdarza mi się spać w aucie na wyjazdach (np w górach) 1 noc i nie zawsze się kalkuluje z namiotem rozkładać, a że upały są więc szukam czegoś czym mógłbym schłodzić trochę wnętrze auta i żeby urządzenie pochodziło chociaż tak z godzinę, może dwie. Ktoś widział coś takiego?

Nie znam się na tym zupełnie, ale kojarzę że są takie pojęcia jak „ogrzewanie postojowe/webasto” i „klimatyzacja postojowa” Klimatyzacja Postojowa - Niska cena na Allegro.pl - wygląda mi to na sprzęt skierowany do użytkowników samochodów dostawczych.

Może niech inni rozwiną temat …

Klimatyzacja postojowa taka typowo z ciężarówek lub dostawczaków jest cenowo kompletnie nie opłacalna + chyba wymagałoby ingerencji w konstrukcję samochodu. Dlatego wolałbym coś małego co włożę do kabiny. Lub jeśli się sprawdzi to i nawet do namiotu w nocy.

Ale jakby to konkretnie miało działać? Najbardziej optymalna jest klima auta, ale nie możesz gasić silnika.

W zasadzie to mam spieprzoną klimę w aucie więc szukam zamiennika który być może mógłbym wykorzystać w innych miejscach niż samochód np żeby schłodzić wnętrze namiotu wieczorem itp. Wydajnościowo nie musi być to samo.

Poszukaj jakiegoś punktu zaczepienia na Amazon, to co znalazłem

Niestety większość „out of stock” ale poszperaj na stronach producentów, może są nowe modele. No i nie wiem jak tam się rozwiązuje sprawę odprowadzania ciepłego powietrza z urządzenia, które w przypadku klimatyzacji powinno wychodzić wężem poza pomieszczenie, czyli w tym przypadku poza kabinę samochodu.

Wyszukiwałem w Google po haśle „portable air conditioning for passenger car”. Także są takie sprzęty ale czy da się kupić w PL w rozsądnej cenie? Nie wiem, ciekawy temat ale dla mnie to zupełnie nieznane wody.