Mała liczba fps, skoki w fortnite oraz innych grach pc

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na kompletnie na informatyce, więc proszę o wyrozumiałość :slight_smile: . Mam problem, bo mam strasznie małą liczbę fpsów w fortnite i nie wiem czy to wina sprzętu, czy czegoś innego (skacze pomiędzy 30 i 60 fpsami), dodatkowo występują czasami jakieś skoki ekranu ( nie wiem czy to wina sprzętu, czy może internetu- mam chwilowo internet mobilny). Dodam jeszcze, że jakoś od marca po jakiejś aktualizacji systemu zaczęły mi ścinać wszystkie gry, które wcześniej działa płynnie (na całkiem wymagających ustawieniach) - far cry 4, gta 5, fifa 15, fifa 16, need for speed 2015.
Mój Laptop:
HP Pavilion 15 Notebook PC
System operacyjny: Windows 10 home 64-bitowy
Procesor: Intel core i7-4510U CPU @2.00GHz (4CPUs) - 2,6GHz
Pamięć: 8192 MB RAM
DirectX 12
Karty graficzne: NVIDIA GeForce 840M, Intel HD Graphics Family (sterowniki zaktualizowane)

Będę bardzo wdzięczny za pomoc

Pobierz Autoruns i w Options-> Scan Options zaznacz Check VirusTotal.com i Submit Unknown Images, to powinno wysłać pliki na serwis virustotal i sprawdzić je pod kątem wirusów za pomocą różnych antywirusów, zrób screena tych elementów które mają coś różnego od 0 na początku czyli np. 26/68(Będą zaznaczone na czerwono)

Wyłacz wszystkie niepotrzebne elementy które uruchamiają się z systemem(Menedżer Zadań zakładka uruchamianie)
Usuń wszystkie niepotrzebne programy
Przeskanuj komputer malwarebytes antimalware i wklej log tutaj jak coś znajdzie

Sprawdź czy wyłączenie synchronizacji pionowej (V-Sync) rozwiązuje problem

1 polubienie

To się automatycznie pojawi na VirusTotal.com ?

Po prawej obok wpisów będziesz miał dodatkową kolumnę z wynikiem skanowania i kliknięcie w niego automatycznie przeniesie cię na stronę virustotal gdzie będziesz miał dokładniejsze wyniki co do wyników działania poszczególnych antywirusów.

Nowi użytkownicy mogą wrzuć tylko 1 zdjęcie na post, więc będę musiał osobno wysyłać