Malware - dziwna aktywność na youtube, krytyczny alert bezpieczeństwa google

Cześć.
Od kilku dni zauważyłem nietypową aktywność na moim koncie youtube. Zostają dodawane komentarze do filmów, których nigdy nie oglądałem a na moim profilu pojawił się jeden z filmów podobnych do tych komentowanych. Ponadto, parę godzin temu dostałem maila o krytycznym alercie bezpieczeństwa - zarejestrowano podejrzaną aktywność na moim koncie i wylogowano mnie z Gmail na komputerze.

Poniżej screeny z aktywności na youtube.


Na dniach miałem robić format komputera, więc uczyniłem to czym prędzej. Niestety to nie poskutkowało. Przeczesałem też komputer za pomocą programu RogueKiller, ale to również nie przyniosło efektu.
Komputer zeskanowałem również programem FRST. Oto co przedstawiają pliki:
FRST
Addition
Shortcut

Jest to mój pierwszy post na forum, przeczytałem instrukcję zakładania tematu, jeśli jednak zrobiłem coś nie tak jak trzeba, to proszę o nieusuwanie tematu i pokierowanie mnie. Jestem laikiem jeśli chodzi o informatykę, umiem tylko takie podstawy jak zainstalowanie systemu, nie znam się na bezpieczeństwie i grzebaniu w systemie. Z góry przepraszam za problemy i proszę o pomoc.

Witaj @Atam93

Czy w RogueKillerze przed skanowaniem włączyłeś bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)?

Najprawdopodobniej to złośliwe rozszerzenie dodane do przeglądarki.
Zastosuj się do poradnika → Podstawowa konfiguracja Chrome | Przybornik #soo

Rozważ używanie menadżera haseł, np. BitWarden i zmianę swoich haseł na unikalne, w tym wszędzie gdzie to możliwe ustawienie weryfikacji dwuetapowej.


Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →

CloseProcesses:
CreateRestorePoint: