Malwarebytes blokuje podejrzane strony

Witam! Ostatnio co otwieram niektóre strony w przeglądarce Mozilla, za każdym razem Malwarebytes wyświetla mi dymki z z informacją że: zablokował dostęp do podejrzanej strony, Typ: wychodzące - działanie Firefox.

Różne pojawiają się IP np 193.17.41.93, 85.232.225.178 te dwa pierwsze to są polskie lokalizacje, ale też pojawiają się z Rosji, Japonii, Niemiec.

Czy da się je jakoś zablokować by nie nastręczały mnie?

Podaj logi http://forum.dobreprogramy.pl/analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

Poniżej moje logi:

OTL:

http://www.wklej.org/id/1072868/

Extras:

http://www.wklej.org/id/1072869/

zrób reset hoost fix-em http://support.microsoft.com/kb/972034 oraz pełny skan Malwarebytes Anti-Malware.Eset i Malwarebytes Anti-Malware razem działające mogą za bardzo obciążac system

Witam ponownie!

Zrobiłem wszystko według Twoich zaleceń, przez kilka godzin było w porządku, ale znowu Malwarebytes blokował różne IP najbardziej namolnym IP jest 193.17.41.93

I jeszcze jedna sprawa, kiedy wróciłem do domu i odpaliłem zaś kompa, przy otwieraniu Mozilli, Eset zablokował mi ją, za nim Mozilla się uruchomiła, daje link do obrazka:

http://zapodaj.net/24e66619e7cbb.png.html

IPSEN proszę o kolejne rady. :frowning:

Zanim fachowcy sprawdzą Ci logi ,to zrób pełny skan http://www.dobreprogramy.pl/Dr.WEB-CureIt,Program,Windows,12976.html .Malwarebytes coś Ci znalazł . Zresetuj protokół internetowy (stos TCP/IP) fix-em http://support.microsoft.com/kb/299357/pl. Użyjhttp://www.instalki.pl/programy/download/Windows/antyspyware/AdwCleaner.html z opcją usuń. Podaj nowe logi otl

Dodane czwartek, 27 czerwca 2013, 17:47

jak tam twoje postępy :slight_smile:

Witaj, pół dnia robiłem skanowanie uff co za udręka. #-o

Nie wiem czy to ważne, ale podaje jedno zagrożenie które mi znalazł DR.WEB (naz. pliku: coinutil.dll., zagrożenie: Tool.BtcMine.102) przeniesiony - zneutralizowany.

Malwarebytes nic nie znalazł. Reset protokołu internetowego zrobiony. ADWCleaner - wszystko jest w porządku - rejestr i pliki.

Poniżej logi OTL:

http://www.wklej.org/id/1075260/

Jak teraz działa system, użyj TFC http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/narzedzia_dyskowe/TFC.html oraz http://www.dobreprogramy.pl/CCleaner,Program,Windows,13061.htmlprzeczyś system i rejestr ,zrób defragmentacje dysku z opcją optymalizacji http://www.dobreprogramy.pl/Auslogics-Disk-Defrag,Program,Windows,13271.html przy instalacji odznacz pasek ASK. Wygląda że infekcji niema

Witam.

Bardzo chciałem Ci podziękować za poświęcony czas, porady ,wskazówki i pomoc.

Zrobiłem wszystko według Twoich zaleceń, myślę że teraz wszystko jest w porządku, chciałem Ci wcześniej odpisać ,ale chciałem sprawdzić, czy po jakimś czasie zaś nie będzie się coś knocić.

Teraz mogę napisać i potwierdzić że jest wszystko w porządku - oby tak dalej.

Pozdrawiam i raz jeszcze Dziękuję (przez duże “D”).

Witam ponownie.

Od wczoraj zaś mi się pojawiają informacje z Malwarebytes o blokowaniu zagrożonych stron. Nawet mam czasami takie coś że, kiedy wejdę na jakąś stronkę np. (zauważyłem to po wejściu na Filmweb.pl ), że wyskoczy dodatkowe okno przeglądarki z adresem: http://megapanel.gem.pl/recruiting…. .

IPSEN czy mógłbyś mi zaś jakoś pomóc?

Pozdrawiam.

Podaj nowe logi http://forum.dobreprogramy.pl/analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html

Witam i przepraszam że długo nie odpowiadałem - brak czasu.

Nowe Logi:

Extras: http://wklej.to/JANfL

OTL: http://wklej.to/BUrcU

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Wszystko zrobiłem w kolejności lecz, kiedy chciałem sprawdzić czy już w porządku, to wszedłem na stronę o2.pl i znów info. Malwarebytes zablokował dostęp do podejrzanej strony, Typ: wychodzące - działanie Firefox.

Na marginesie: to mi wyskoczyło tylko wtedy kiedy kliknąłem na opcję założenia poczty.

Już sam nie wiem, może reinstalacja systemu, chociaż nie chciałbym tego robić…?

Na razie nie rób formatu. Zrób pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, wcześniej zaktualizuj bazę wirusów.Zresetuj protokół internetowy (stos TCP/IP)-http://support.microsoft.com/kb/299357/pl . Pokaż log Malwarebytes Anti-Malware na forum :slight_smile: