Malwarebytes - problem ze skanowaniem

Witam.
Mam problem z programem Malwarebytes Premium 3.0.6.
Skanowanie komputera kończy się po 3 sekundach na “działaniach wstępnych”. Raport skanowania pokazuje w wynikach, że proces został anulowany (poniżej został wklejony cały raport). Wcześniej problem nie występował.
Używam Windows 10 x64, oraz programu antywirusowego ESET Smart Security 8.

Bardzo proszę o pomoc.

-Szczegóły raportu-
Data skanowania: 02.11.2017
Czas skanowania: 00:21
Raport:
Administrator: Tak

-Informacje o oprogramowaniu-
Wersja: 3.0.6.1458
Wersja komponentów:
Aktualna wersja pakietu:
Licencja: Premium

-Informacje o systemie-
System operacyjny: Windows 10
Procesor: x64
System plików: NTFS

-Wyniki skanowania-
Typ skanowania: Pełne skanowanie
Wynik: Anulowano
Obiekty przeskanowane: 0
(Nie wykryto zagrożeń)
Czas, który upłynął: 0 min, 3 s

-Opcje skanowania-
Pamięć: Włączony
Autostart: Włączony
System plików: Włączony
Archiwa: Włączony
Rootkity: Włączony
Heurystyka: Włączony
PUP: Włączony
PUM: Włączony

-Szczegóły skanowania-
Proces: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Moduł: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Klucz rejestru: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Wartość rejestru: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Dane rejestru: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Strumień danych: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Folder: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Plik: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

Sektor fizyczny: 0
(Nie wykryto zagrożeń)

(end)

Powyłączaj wszystkie moduły i włączaj po kolei skanując system tylko jednym modułem. Później dodaj drugi i to samo.

1 polubienie

Albo sprawdź czy masz kopię licencji na wersje Premium (ID aktywacji Key / Klucz aktywacji) i spróbuj usunąć obecną wersje MBAM (masz starą, nowsza ma numer 3.3.1).

Dodatkowo potem włącz dodatkowy deinstalator: http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam_clean

Wykonać zalecany restart, pobrać najnowszą https://pl.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/, aktywować przy pomocy wykupionej licencji

Wyłączenie wszystkich modułów i włączanie po kolei - nie podziałało.
Reinstalacja i aktualizacja również nie rozwiązała problemu.

To spróbuj na wersji Free, odinstaluj aktualną wersję i zainstaluj wersję Free.