Malwarebytes - zainfekowane pliki rejestru

Bardzo proszę o pomoc. Nie znam się na komputerach, a skanując programem malwarebytes otrzymuję informację o zarażonych plikach rejestru. Przeszukałam google chcą znaleźć informację, czy można bezpiecznie usuwać wszystko co program znajdzie…niestety opinie są podzielone. Raz pisze, by dać do ignorowanych…drugi by usuwać. Proszę…powiedzcie mi co mam zrobić i czy te pliki mogą świadczyć o wirusie…keyloggerze.

Malwarebytes’ Anti-Malware 1.44

Wersja bazy definicji: 3842

Windows 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3

Internet Explorer 8.0.6001.18702

2010-03-09 22:21:32

mbam-log-2010-03-09 (22-21-26).txt

Typ skanowania: Pełne skanowanie (C:|D:|E:|F:|)

Przeskanowane obiekty: 175934

Upłynęło: 16 minute(s), 10 second(s)

Zainfekowane procesy w pamięci: 0

Zainfekowane moduły pamięci: 0

Zainfekowane klucze rejestru: 0

Zainfekowane wartości rejestru: 0

Zainfekowane pliki rejestru: 3

Zainfekowane foldery: 0

Zainfekowane pliki: 0

Zainfekowane procesy w pamięci:

(Nie wykryto groźnych plików)

Zainfekowane moduły pamięci:

(Nie wykryto groźnych plików)

Zainfekowane klucze rejestru:

(Nie wykryto groźnych plików)

Zainfekowane wartości rejestru:

(Nie wykryto groźnych plików)

Zainfekowane pliki rejestru:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

Zainfekowane foldery:

(Nie wykryto groźnych plików)

Zainfekowane pliki:

(Nie wykryto groźnych plików)

Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc.

To są tylko ustawienia wbudowanego w XP Centrum Zabezpieczeń kierujące jego działaniem.