Mam adres IP serwera 172.23.***.* co zrobić?

Witam serdecznie!

Mój problem poelga na tym iż na szkolnym serwerze chciałbym uruchomić stronę szkolną opierającą się o PHP i MySQL, oprogramowanie takowe nie chce zbytnio działać, a już na pewno nie w sieci Internet tylko po wpisaniu adresu 172.23.***.* ale Wy raczej tego nie widzicie

przykład: http://172.23.197.1/test1.htm widzicie coś? to jest adres prywatny więc chyba nie, a jak tak to się ciesze i prosze napiszcie…,

i rzecz w tym iż adres tego serwka to jak pisałem 172.23.197.1 a ja chciałbym by strona się wyświetlała pod 83.17.182.89

pomórzcie to zrobić :))

acha serwer to SBS ten dołączany do pracowni szkolnych EFS. (SBS2005)

dziękuję za ewentualne odpowiedzi!

Jesteś nauczycielem , czy uczniem ? Jak uczniem to spytaj się informatyka jak na tym serwerze przekierować porty , i kolejno ustaw żeby np. 80 kierował na http://172.23.197.1

jestem uczniem…,

a Ty mógłbyś mi powiedzieć w jaki sposób to zrobić? w Windows Server Small Bisnes 2003?, jestem “domyślnym” człowiekiem :))

to raczej nie jest niemożliwe, prosze o pomoc, wiele się na tym naucze

Złączono Posta : 30.11.2007 (Pią) 13:41

to z IP config:

Karta Ethernet INTRANET:


   Sufiks DNS konkretnego połączenia :

   Adres IP. . . . . . . . . . . . . : 172.23.197

   Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.25

   Brama domyślna. . . . . . . . . . :


Karta Ethernet internet:


   Sufiks DNS konkretnego połączenia : lan

   Adres IP. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.66

   Maska podsieci. . . . . . . . . . : 255.255.25

   Brama domyślna. . . . . . . . . . : 10.0.0.1

Złączono Posta : 30.11.2007 (Pią) 13:59

stealth

to znaczy chodziło Ci może jak przekierować porty w ruterze?

O to mu chodziło, musisz zalogować się na router/serwer zależy na czym postawiona jest sieć, ale raczej bez wiedzy informatyka nie przekierujesz portów.