Log z Combofix:
help
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
RAPORT KASPERSKY ONLINE SCANNER 7.0
środa, 1 kwiecień 2009
System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2 (build 2600)
Wersja Kaspersky Online Scanner: 7.0.26.12
Data ostatniej aktualizacji bazy danych: Wednesday, April 01, 2009 14:29:55
Liczba wpisów: 1992560
Ustawienia skanowania:
Typ bazy danych użytej do skanowania: rozszerzona
Skanuj archiwa: tak
Skanuj pocztowe bazy danych: tak
Obszar skanowania - Mój komputer:
C:\
D:\
E:\
Statystyki skanowania:
Przeskanowanych plików: 52288
Nazwa zagrożenia: 2
Zainfekowanych obiektów: 2
Podejrzanych obiektów: 0
Czas skanowania: 01:58:38
Nazwa pliku / Nazwa zagrożenia / Liczba zagrożeń
C:\Program Files\ESET\infected\IIJ1H5BA.NQF Zainfekowany: Trojan.Win32.Inject.qxy 1
C:\Program Files\ESET\infected\P5VSBKCA.NQF Zainfekowany: Rootkit.Win32.Agent.ikz 1
Wybrany obszar został przeskanowany.
Usuń te dwa zainfekowane pliki