Mam problem: Wigon


(Ptenos) #1

Log z Combofix:

http://wklej.org/id/72678/

help


(huber2t) #2

otwórz notatnik i wklej

Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum


(Ptenos) #3

RAPORT KASPERSKY ONLINE SCANNER 7.0

środa, 1 kwiecień 2009

System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2 (build 2600)

Wersja Kaspersky Online Scanner: 7.0.26.12

Data ostatniej aktualizacji bazy danych: Wednesday, April 01, 2009 14:29:55

Liczba wpisów: 1992560


Ustawienia skanowania:

Typ bazy danych użytej do skanowania: rozszerzona

Skanuj archiwa: tak

Skanuj pocztowe bazy danych: tak

Obszar skanowania - Mój komputer:

C:\

D:\

E:\

Statystyki skanowania:

Przeskanowanych plików: 52288

Nazwa zagrożenia: 2

Zainfekowanych obiektów: 2

Podejrzanych obiektów: 0

Czas skanowania: 01:58:38

Nazwa pliku / Nazwa zagrożenia / Liczba zagrożeń

C:\Program Files\ESET\infected\IIJ1H5BA.NQF Zainfekowany: Trojan.Win32.Inject.qxy 1

C:\Program Files\ESET\infected\P5VSBKCA.NQF Zainfekowany: Rootkit.Win32.Agent.ikz 1

Wybrany obszar został przeskanowany.


(huber2t) #4

Usuń te dwa zainfekowane pliki


(Ptenos) #5

Pliki skasowałem, dzięki za pomoc [-o<