Mam problem z drukarką komunikat poniżej! pomocy

POMOCY! Zainstalowałem Win XP i nie potrafie zainstalować drukarki.

Próbowałem różnych sposobów: instalowałem na USB i na LPT, dałem mu nowe strowniki i nic.

Pojawia się komunikat o uszkodzeniu:

szAppName : spoolsv.exe

szAppVer : 5.1.2600.0

szModName : kernel32.dll

szModVer : 5.1.2600.1106

offset : 0001da62

i oczywiście propozycja wysłania komunikatu.

Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.

Pozdrawiam,

BIL :slight_smile: nie Gates

Jaka to drukarka?

Canon i550

Zainstalowałeś te stery? http://software.canon-europe.com/files/ … 31bmux.exe czy jakieś starsze?

Tak zainstalowałem dokładnie te!! i nadal nic!

Wydaje mi się raczej że wina jest po stronie systemu!! Ale przyznaje sią że nie znam się na tym do końca.

POZDRAWIAM

Zainstalowałem już też wszystkie nożliwe updaty ze stromy MS - bo WinXp jest całkiem świeży.

sprawdź w systemie, czy masz te dwa pliki, jak nie to trzeba je doinstalować

Przed edycją rejestru zrób jego kopię !

Sprawdź w rejestrze czy masz taki własnie wpis localspl.dll:

Uruchom Edytor Rejestru regedit

Zlokalizuj wartość Local Port w następującym kluczu rejestru:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors\Local Port

Kliknij dwukrotnie podklucz Driver, a następnie poddaj edycji wartość. Zmień wartość ciągu na Localspl.dll, a następnie kliknij przycisk OK.

Pozdrawiam 8)

wszystko jest dokładnie tak jak napisałeś tylko, że nie chce dalej drukować (tutaj przerwa na kilka słów nie przyswajalnych przez portal)!

Jeżeli ma ktoś inny sposób będę dozgonnie dźwięczny, bo nie mam ochoty z powodu drukarki instalować ponownie windy, a potrzbuje jej na gwałt! !!

Pozdrufka

BIL

wydaje mi sie, iż problemem są uszkodzone pliki, które wywala ci komunikat o błędzie. Ja spróbowałbym je wymienić - a nuż pomoże ??

Jak chcesz moge ci je podesłać - pisz do mnie na maila

Kurcze no nie wiem, bo ta sytuacja ma miejsce na 2 kompach.