Mam problem z Orange Freedom

Jakoś niecałe 1,5 tygodnia temu zakupiłem Orange Freedom 20 Mb/s minął niecały tydzień od zakupu po czym przyjeżdżają panowie żeby sprawdzić czy internet będzie u mnie chodził tak jak trzeba czy może nie będzie jakiś problemów. Okazało się że jest możliwość założenia internetu ale co 3 godziny będzie zrywać połączenie i router będzie się restartował więc zmniejszyłem abonament do 10 Mb/s. Wtedy jak brałem początkowo ten internet 20 Mb/s mój konsultant dał mi login i hasło a teraz kiedy router już mi się zsynchronizował hasło i login nie działają. Proszę pomóżcie mi bo jestem w kropce…

Spróbuj do nich zadzwonić i dowiedzieć się czy wina nie leży po ich stronie. Być może po zmianie z 20mb na 10mb, coś uległo zmianie.

Myślę że oni powinni mi dać nowe hasło i login skoro zmienili pakiet

Nie dają nowego logina i hasła bo sam zmieniałem z 1 mb na 6 mb i to było tylko kwestia czekania aż zmienią prędkość.

Morganosik ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.