Mam problem z pewną stroną

Mam problem z stroną. films max . Nie przypominam sobię żebym na nią wchodził. Ale przy zapłacie internetu przyszedł rachunek o 60 zł większy niż zawszę. Po dowiedzeniu o co chodzi dowiedziałem się że ponoć za 1 tydzień jest opłata 15 zł. Ado tąd nawet nie wiedziałem o takiej stronie bo chyba jak coś to trzeba się zalogować na taką stronę, a ja na nic się nie logowałem. Proszę o pomoc, nwm czy ta strona to jakiś fejk który okrada ludzi czy co??

To był rachunek za internet czy SMSy typu Premium? Podawałeś swój numer telefonu, żeby otrzymać kod autoryzacyjny?

Zadzwoń do usługodawcy i anuluj subskrypcję, ewentualnie zrób to przez ich stronę internetową, albo w biurze obsługi.
Przy podpisywaniu umowy pewnie nie doczytałeś drobnym druczkiem, że oferują ci taką usługę za darmo przez pierwsze X miesięcy, która jest później płatna 15 zł za tydzień.
Z ciekawości: napiszesz jaki usługodawca takie praktyki stosuje?

Z regulaminu na ich stronie :
Warunki cenowe i polityka prywatności:

Aktywacja dostępu do serwisu może zostać dokonana przez płatność uruchomioną na telefonie. Płatność dodawana jest do rachunku telefonicznego operatora lotniczego: Orange, Play, T-mobile i Plus.

Rezygnacja z serwisu:
W tym celu należy wysłać wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazaną poniżej numer dostępowy. Koszt dezaktywacji Serwisu jest bezpłatny.
Nazwa Serwisu: FILMSMAX
Numer dezaktywujący: 80460
Komenda dezaktywująca: STOP FILMSMAX

Piszą o koszcie dezaktywacji bezpłatne w rzeczywistości : Jeśli wyślesz SMS’a na numer 80460 to zapłacisz: 3 zł netto, czyli 3.69 zł brutto.
Przekręt jaki dodany miałeś do umowy u operatora.

Nie nawet się nie logowałem

Oszustwo jakich wiele.

no to jeżeli się NIE logowałeś, to zgłoś podejrzenie oszustwa, tzn ktoś podał Twój KOD i Numer, mało realne, ale niewykluczone. Najpierw zacznij jednak od wzięcia bilingu od operatora, być może dzieciak, kuzyn, dziewczyna, kumpel z pracy i po skasowaniu sladu nie ma. Jeżeli biling nie wykaże, to masz dobrą podkładkę do 1.

kojarze tego typu serwisy. raczej nie ma opcji aby jakies zlosliwe boty (oprogramowanie) cie zapisalo, musiales kliknac. pytanie czy ktos korzystał z Twego telefonu? dziecko, znajomy? reklam tych serwisow jest mnostwo, b,latwo niechcacy kliknac w banner. Ale z tego co kojarze wlasciciele tych serwisow uwzgledniaja reklamacje typu ze ktos niechcacy kliknal i oddaja kase bez problemu. Takze napisz do operatora z pytaniem kto jest dostawcą tej konkretnej usługi.

nie ma czegoś takiego

A to akurat jest nieprawda - dezaktywacja tych serwisów- dostępów, prenumerat jest bezpłatna. wyslanie sms-a na numer 80460 jest bezplatne.

http://m.filmsmax.pl/tc?remident_process=ident&remident=1&error_code=80&error_desc=Enrichment+failed#

ta strona nie jest wiarygodna. Numer 80460, 80615 i te wszystkie zaczynajace sie na 80… sa bezplatne. tez kiedys wypisywalam sie z takiego serwisu, i operator zapewnił mnie ze ten numer jest bezplatny. Zapytaj ktorego chcesz operatora i powie ci zgodnie z prawdą, ze ten numer jest bezpłatny.
na tej samej stronie jest tez “ogolny” cennik premium i jest jak pisałam, numery na “80…” sa bezplatne:
https://ilekosztujesms.pl/cennik-sms-premium/

technicznie opcja jest, są probramy do wysyłania (i odbierania) sms z komórki na komputerze. Wystarczy połączenie wifi. Skoro sa programy, to i na 100% wirusy, aczkolwiek raczej stawiam na jakiegoś członka rodziny lub zamroczenie ….:wink:

To wysyłaj kto ci broni, jest dużo stron ja nie wysyłam i odradzam : https://www.nieznanynumer.pl/numer/80460

Mam ten sam problem. Naprawdę nikt nie wysyłał esemesa potwierdzającego gdyż karta SIM na którą zostały aktywowane te subskrypcje siedziała sobie cały czas w routerze. Gdzieś w internecie komentarz dotyczący numeru 80460 pt. “Uwaga, złośliwe. Usiłuje wysłać esemes aktywacyjny z routera”…

Nie wiem do końca jak osoba która to napisała doszła do takiego wniosku, ale w sumie możliwe jest że jakiś złośliwy program haker połączył się z routerem wpisał hasło (niestety hasło brzmiało: admin) i wysłał esems aktywujący tę pseudo-usługę.

Najgorzej, że u nas w firmie nikt nie zauważył tego przez ponad rok i ukradli conajmniej 800 złotych. (Nadal badam sprawę co jest utrudnione ze względu na to że trwa długi łikend) Zapraszam innych oszukanych do kontaktu przez mail: dziurkowski@gmail.com w celu złożenia pozwu zbiorowego.

Hej,
Napisałem do nich emaila reklamacyjnego i oddali pieniądze:
Adres do właściciela tej podstępnej stronki to:
bok@digitalglobalpass.com
Radzę też zablokować opcję włączania takich usług u swojego operatora telefoni komórkkowej :slight_smile:
Pozdrawiam

Zapomniałeś dodać, że po procesie i wizycie komornika. Jak firma żyje z łapania jeleni, to wątpię by oddała cokolwiek po dobroci. :wink:

Nie, no na serio oddali. Może nie chcą na siebie ściągać uwagi wymiaru sprawiedliwości i zadowalają się strzyżeniem jeleni nie awanturujących się :smile: