Mandriva 2006 - problem z obrazem :(


(Djmac) #1

Chodzi o to ze jak zainstaluje linuxa i bedzie juz sie po raz pierwszy wlaczac widze tylko kuros ledwo i kolorowe poziome paski… nic sie nie da juz zrobic nic nie dziala… tylko reset :confused: instalowalem 3 razy i wybieralem rozne rozdzielczosci … w czym tkwi problem :frowning: ?


(aero) #2

pewnie z karta graficzną, przejżyj forum.mandriva.pl tam mieli podobny problem


(Michal) #3

Problem najprawdopodobniej leży w tym, że źle ustawiasz parametry monitora, poziome i pionowe odświeżanie. Sprawdź dokładnie w instrukcji (lub na stronie producenta) jakie wartości należy wpisać i wpisz je podczas instalacji.


(Djmac) #4

A wczesniej mialem zaistalowanego Mandrake 10 i bylo wszystko ok… Odswiezanie 50 albo 60Hz… jak nie pomoze forum mandrivy to sie odezwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Złączono Posta : 21.12.2005 (Sro) 17:31

http://forum.mandriva.pl/viewtopic.php?t=476 o to moze chodzi ??


(aero) #5

no jesli masz taka kartę graficzną to o to


(Djmac) #6

ok pierwsze 4 pkt. wporzadku… pkt. 5- jak ja je mam pobrac ?? jesli nie moge go uruchomic ? :?

tak mam karte GF FX 5200


(Michal) #7

A chociażby przeglądarka lynx albo links i strona http://www.nvidia.com/object/unix.html

Albo nagrać na CD/pendrive…


(Djmac) #8

ale jak go mam zrzucic z pendrive czy cd ?? jesli wogole nie wlacze go … :frowning: wlacza mi sie tylko failsafe… a nie umiem w ten sposob zaistanlowac tego…

moze mi ktos jeszcze powiedzec ktory dokladnie mam pobrac z tego linka co mi wyslales bo sie kompletnie w tym jeszcze nie orientuje…