Mapa sieci w laptopie pokazuje różne ikony


(BoSur) #1

Od kilku miesięcy obserwuje moją mapę sieci w laptopie i nie rozumiem tych zmian które się tam pojawiają . Zmiana routera ani przeinstalowanie systemu nic nie zmienia. Po krótkim czasie w mapie sieci widzę coraz to nowe obrazki i nie wiem czy to powód do niepokoju czy moje przewrażliwienie. Chciałabym żeby ktoś mi wyjaśnił co to jest ? Dodam że powodem moich poszukiwań było zwolnienie Internetu i komputera. Mój router to TP Link-60DE, Neostrada, karta sieciowa Broadcom 802.11 , łączę się bezprzewodowo, Windows 7 . Załączyłam screeny z obserwowanych zmian. Z ogromną niecierpliwością czekam na odpowiedź na pytanie które mnie nurtuje - czemu te ikony w połączeniach się zmieniają?
Wyłączenie routera z prądu nie zmienia sytuacji ale wyłączenie karty sieciowej w laptopie czasem na krótko pomaga.
Kilka razy kiedy zostawiłam laptopa w uśpieniu, nie mogłam się potem zalogować ( nie wpisywały się znaki ). Pomogło ponowne uruchomienie.
Wczoraj przeinstalowałam system, zmieniłam nawet nazwę użytkownika no i wszystko zaczyna się od początku .

Addition.txt (28,3 KB)
FRST.txt (278,9 KB)

Nowy Dokument programu Microsoft Office Word - Kopia.pdf (315,8 KB)


(Bander zwierz) #2

Zrezygnuj z połączeń WiFi i podłącz wszystko za pomocą kabli. Napisz czy pomogło.


(BoSur) #3

To będzie wymagało pewnie kilku dni obserwacji, żeby móc wyciągnąć wnioski, więc odezwę się niebawem. Pozdrawiam


(przemyslaw-rapacz) #4

Aktualizacja sterowników była?


(BoSur) #5

Połączyłam laptopa z routerem kablem i na początku tak samo pokazał mi się obrazek z pytajnikiem . Potem długo był komunikat że nie może mi pokazać żadnego komputera ani urządzenia więc zrestartowałam to połączenie przez kabel i mam jeszcze coś nowego.

Dok1.pdf (104,8 KB)


(BoSur) #6

Nie wiem jak się za to zabrać i nie wiem czy mam jakieś braki w tych sterownikach.


(SlawekB44) #7

Poczytaj:
http://www.dslreports.com/forum/r22761551-BRCM-ROUTER
To nie jest problem sterowników.
Dok1 pokazuje poprawne połączenie.


(BoSur) #8

Wolałabym konkretnie : zrób to i tamto,wpisz gdzieś coś itp :slight_smile: bo niestety nie jestem informatykiem i te wszystkie skróty, chipsety, hosty itp nic mi nie mówią .


(SlawekB44) #9

[quote=“BoSur, post:1, topic:527505”]
TP Link-60DE,
[/quote]Nie rozumiem. Czy masz połączenie z internetem po kablu?
Masz gdzdieś zapisny login i hasło swojego routera?
Jeśli nie robiłaś zmian - pisze w instrukcji obsługi routera
W adres przeglądarki wpisujesz:
192.168.1.1
następnie login i hasło
przykładowa instrukcja.
Neostrada TP Link

Routera o nazwie TP Link-60DE nie potrafię znależć.]


(Bander zwierz) #10
  1. Po podłączeniu kablowym wszystko jest w porządku. Jeżeli możesz, to raczej korzystaj z połączenia kablowego, ponieważ - zgodnie z dokumentem twojego pierwszego postu (p.3) - twoje połączenia wifi mogą być przechwytywane.

  2. Na stronach www.tp-link.com nie można znaleźć podanego przez ciebie modelu “TP Link-60DE”. Nazwa podawana w załączonym dokumencie (“sur60de”) jest po prostu nazwą, którą ktoś nadał temu urządzeniu podczas konfiguracji twojej sieci. Model urządzenia można znaleźć na nalepce na spodzie urządzenia. Na ogół.

  3. Jeżeli koniecznie chcesz korzystać z sieci wifi, to - obawiam się - musisz poprosić zaufaną osobę (lub znany serwis komputerowy) o odpowiednią jej konfigurację, z użyciem trudnego do rozszyfrowania hasła, konfiguracji WPA2/WPA-PSK, zaktualizowanego oprogramowania itd. itp.
    Pomoc w forum uzyskasz po podaniu dokładnych danych dotyczących modelu routera. Potrzebne jest także pewne doświadczenie, którego, zdaje się, nie posiadasz.


(BoSur) #11

mój router to tp- link TD-W8960N (pl) ver. 6.0
Hasła w routerze pozmieniałam na trudne zaraz po zainstalowaniu go. Mam go od kilku miesięcy. To wszystko co wam opisuję działo się też na starym routerze który któregoś dnia się zepsuł. Na tym nowym przez kilka tygodni nic dziwnego się nie wyświetlało i byłam pewna że mam problem z głowy, niestety tak jak już pisałam wcześniej po kilku tygodniach znowu widziałam coraz to inne obrazki w mapie sieci.
Co do doświadczenia to go nie mam, ale szybko się uczę :slight_smile:


(Bander zwierz) #12

OK
Na stronie serwisu tp-link możesz znaleźć wszystkie interesujące cię informacje dotyczące swojego urządzenia.

Przede wszystkim kieruj się dokładnie zawartymi tam wskazówkami, zwłaszcza jeżeli zechcesz (bardzo wskazane) pobrać i zainstalować nowe firmware.
Przeczytaj też uważnie i ze zrozumieniem całość zawartego tam materiału.


(BoSur) #13

Był technik od internetu, zmienił coś tam w ustawieniach w routerze i mówił, żeby obserwować :slight_smile: No to obserwuję a Was pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.