WItam , mam problem z nawigacją . Do tej pory działała dobrze ale nagle naczą wyskakiwać komunikat " NIe znaleziono mapy . Aplikacja MapaMap zostanie zamknięta Zainstaluj mapy i uruchom, programy ponownie"
Nie wiem co jest tego przyczyną . Mam mante 060 easy rider .
Proszę o pomoc
witam mam pytanie jak mozna zainstalowac automape do manty Easy rider 060
system
(system)
27 Czerwiec 2009 20:30
#3
http://www.my-navia.pl/
– Dodane 28.06.2009 (N) 13:26 –
Jakiś czas temu dostałem też coś takiego :
>
> >“Pomoc techniczna MapyMap” napisał(a): > > Witam, > > > > proszę zalogować się na stronę http://www.mapamap.pl , następnie kliknąć w zakładkę rejestracja produktu. > > W oknie do logowania proszę wpisać adres mailowy i hasło. > > W zakładce - do pobrania- po lewej stronie zostanie wyświetlona kopia zapasowa mapy… MMTopLark604_2520.exe Pobierz ten plik (123 MB), aby zainstalować aplikację MapaMap Top for Lark w wersji 6.0.4 oraz mapę Polski w wersji 2520-200809. Proszę ją ponownie pobrać i zapisać na dysk swojego komputera.Po zakończonym procesie instalacyjny proszę doinstalować samą aplikację MMTopLark618.exe Pobierz ten plik (8,7 MB). > > > > Aby sprawdzić poprawność danych umieszczonych na pana koncie musiałam zmienić hasła na tymczasowe:xxxxxxxxx > > Hasło można w każdej chwili zmienić z poziomu swojego konta z zakładki- mój profil-. > > > > Aby móc wykonać instalację mapy należy: > > > > 1.Po włączeniu urządzenia Lark, w menu głównym ( menu to składa się z 6 ikonek) proszę kliknąć w ikonę o nazwie â?? ustawienia, następnie -wybierz nawigację-i tutaj odznaczyć autostart. > > > > 2. włączyć i zresetować urządzenie nawigacyjne (reset znajduje się na obudowie urządzenia , obok portu USB) i podłączyć do komputera. > > 2. na pulpicie komputera klikamy w ikonę mój komputer, a następnie > > w dysk o nazwie urządzenie przenośne. > > Po wyświetleniu zawartości plików w urządzeniu proszę odszukać folder o > > nazwie NandFlash, a w nim katalog MapaMap, oraz MobileNavigator, zaznaczyć > > i usunąć. > > 3. Jeżeli wyświetli się komunikat, że nie można usunąć plików, to proszę > > zresetować urządzenie i powtórzyć czynność raz jeszcze. > > > > Po usunięciu zawartości pamięci wewnętrznej proszę zresetować urządzenie > > nawigacyjne i podłączyć do komputera. > > Proszę pamiętać o tym, aby zawsze podczas instalacji system > > nawigacyjny(czyli mapa) w urządzeniu nawigacyjnym był zamknięty, czyli > > po resecie urządzenia, kiedy wyświetli się menu główne nie klikamy w > > opcję nawigacja. > > > > Kiedy po dekompresji plików wyświetli się informacja z zapytaniem- "… jeżeli posiada Pan kartę SD i czytnik kart, to zaznacz tę opcję - to wówczas nic nie zaznaczamy , tylko klikamy dalej. Dopiero gdy pojawi się informacja o wyborze miejsca zapisu danych to klika Pan pamięć NandFlash. Po zaakceptowaniu danych rozpocznie się instalacja zbiorów mapowych. > > Mam nadzieje, że powyższe “wskazówki” pomogą Panu prawidłowo > > i samodzielnie zainstalować mapę. > > > > Przesyłam również nr tel, które powinny ułatwić Panu kontakt z naszym działem technicznym. > > > > 022-638-41-86 > > 022-665-99-10 > > 022-638-46-97 > > 022-665-99-44 > > wew:222 > > > > W razie pytań proszę o maila zwrotnego. > > W temacie wiadomości proszę napisać : Agnieszka Krupa > > Wysyłając maila proszę użyć opcji -odpowiedz- > > > > > > > > Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia > > Agnieszka Krupa > >
> >