Martwe piksele projektora a gwarancja

Witam. Jestem posiadaczem projektora Benq MP515 od 1,5roku. Ok. 1,5 miesiąca temu na ekranie pojawiła mi się biała kropka (martwy piksel).

No nie powiem, jest dość mocno widoczny, gdyż projektor ma rozdzielczość 800x600 a w takiej rozdzielczości piksel jest dość duży.

Niedługo potem, nieco niżej pojawił się drugi piksel. Kilka dni temu zaczął mrugać 3 piksel, co oznacza, że wkrótce wypali się następny.

W ciągu 2 miesięcy 3 piksele. A co będzie za pół roku? Projektor kupiłem w RTV Euro AGD i wziąłem do niego odpłatne przedłużenie o gwarancji do 5 lat

Czy w przypadku martwych pikseli gwarancja obowiązuje i serwis naprawi mi projektor? W chwili zakupu sprzedawca zapewniał mnie, że odpłatna gwarancja

obejmuje nawet uszkodzenia mechaniczne, np. jak projektor upadnie mi na ziemię, więc z takimi pikselami nie powinno być problemu.

Mimo to wolę najpierw zapytać co wy o tym sądzicie.

Idź człowieku i nawet się nad tym nie zastanawiaj. Płacisz, (dodatkowo o,o) to wymagasz. Popsuło się, gwarancja jest to muszą to naprawić.

Skoro mówił, że obejmuje nawet mechaniczne, to z pikselami nie powinno być problemu, idź do nich.

Mimo to sugeruje przeczytać warunki gwarancji które powinieneś dostać w momencie jej przedłużania. Sprzedawcy powiedzą wszystko żeby tylko taką gwarancję sprzedać, bo mają od tego prowizję. Wg mnie nic nie zdziałasz, gwarancja na lampę jest dużo krótsza niż na resztę sprzętu i nawet gwarancja rozszerzona z reguły nie obejmuje takich usterek (np. baterie i zasilacze w laptopach, lampy w projektorach itp.).

Ale może się mylę, może w RTV Euro AGD mają jakiś super pakiet gwarancyjny który obejmuje coś takiego - wtedy zwracam honor.

Ok. Dzięki. Dziś pójdę do nich i dam projektor do naprawy. A tak na marginesie. Właśnie zauważyłem w papierach, że przedłużenie gwarancji było o 1 rok a nie o 3,

tak więc zostałem oszukany. Sprzedawca wmawiał mi, że jest to przedłużenie gwarancji o 3 lata. Tymczasem okazało się, że jest to wydłużenie z 2-óch do 3 lat.

Tak to jest jak się nie czyta umowy.

U ciebie krócej, u mnie neostrada miała być na 12mcy, jest na 24 - ale tak to jest jak się ufa sprzedawcom. Nauczka na przyszłość i dla mnie i pewnie dla ciebie też ;.)

i nie czyta umowy.

Albo nieuważnie słucha. Pewnie sprzedawca mówił o dodatkowej opłacie za 3 lata ichniej gwarancji, a nie za dodatkowe 3 lata gwarancji. Z resztą prawie zawsze tak mówią, więc standard.