Mimo to sugeruje przeczytać warunki gwarancji które powinieneś dostać w momencie jej przedłużania. Sprzedawcy powiedzą wszystko żeby tylko taką gwarancję sprzedać, bo mają od tego prowizję. Wg mnie nic nie zdziałasz, gwarancja na lampę jest dużo krótsza niż na resztę sprzętu i nawet gwarancja rozszerzona z reguły nie obejmuje takich usterek (np. baterie i zasilacze w laptopach, lampy w projektorach itp.).
Ale może się mylę, może w RTV Euro AGD mają jakiś super pakiet gwarancyjny który obejmuje coś takiego - wtedy zwracam honor.
Ok. Dzięki. Dziś pójdę do nich i dam projektor do naprawy. A tak na marginesie. Właśnie zauważyłem w papierach, że przedłużenie gwarancji było o 1 rok a nie o 3,
tak więc zostałem oszukany. Sprzedawca wmawiał mi, że jest to przedłużenie gwarancji o 3 lata. Tymczasem okazało się, że jest to wydłużenie z 2-óch do 3 lat.
U ciebie krócej, u mnie neostrada miała być na 12mcy, jest na 24 - ale tak to jest jak się ufa sprzedawcom. Nauczka na przyszłość i dla mnie i pewnie dla ciebie też ;.)
Albo nieuważnie słucha. Pewnie sprzedawca mówił o dodatkowej opłacie za 3 lata ichniej gwarancji, a nie za dodatkowe 3 lata gwarancji. Z resztą prawie zawsze tak mówią, więc standard.