Mega częste rozłączanie połączenia internetowego


(KOREKCZEK123) #1

Witam serdecznie. Mam problem z rozłączaniem internetu, lecz pink mam w idealnym poziomie. A więc tak to się zaczeło....


(Longhorn2009) #2

Mówisz, że bierzesz neta od konkurencji jeśli nie ogarną tego i powinni się troche ruszyć. Ty jako klient masz prawo wymagać działającej usługi, jak internet nie działa to można faktycznie zastanowić się nad zmianą dostawcy. Choć bardziej bym polecił bardziej zaufaną firmę, nie lokalną radiówkę w stylu 2Mb za 30zł (ani szybkości dobrej, ani ceny de facto).


(KOREKCZEK123) #3

Szczerze to oni sami nie wiedza co jest grane, z ich winy to nie jest. Internet mam wlasnie radiowy za podobna cene. Dodam ze mam jeszcze umowe na 6 miesiecy. Chyba niema osoby ktora mi to naprawi.

Zostala mi opcja mobilnego neta z telefonu, lecz to chyba bedzie jeszcze gozej.


(roobal) #4

Pirewsza sprawa, to jest łącze satelitarne czy WLAN (802.11)? Druga sprawa, dlaczego nie wezwaliście technika, aby Wam odkręcił antenę i poprawnie ją przykręcił? Dziwi mnie, że ISP nie liczy Wam za bezpodstawne wzywanie technika i za awarię z winy abonenta. Nie ma sensu straszyć konkurencją, bo ISP i tak zachowuje się honorowo nie wystawiając Wam za te usługi rachunków.

Niech technicy upewnią się, że nie zmieniliście przypadkiem polaryzacji na antenie albo oni na nadajniku (mógł się zdarzyć zwykły zbieg okoliczności).


(KOREKCZEK123) #5

witam, łączenie WLAN, oni ztwerdzili  ze możemy sami zdjąć. Dostawcy są pewni że to nie ich wina, lecz oni się też tak znają że.... Jak ściągaliśmy antene to nic nie było dotykane, tylko kabel lecz on jest wymieniony na nowy. A czy jeśli oni zmieniają polaryzację to u nas tez muszą zmienić ją ?


(roobal) #6

Jak w ogóle łaczych tę antenę z routerem? Jak ona mniej więcej wygląda (jak możesz, wrzuć zdjęcie tej anteny).

Tak.


(KOREKCZEK123) #7

No Więc tak kiedyś była ta tależowa lecz no one sa słabe i wgl, panowie ztwierdzili ze do wymiany bo przy 4 mb/s bedzie lipa. Teraz mam taką małą 3324.jpg


(roobal) #8

Czyli masz APek, a nie antenę. Ta kostka z zasilaczem, to adapter PoE. Niech technicy sprawdzą konfigurację APeka, a raczej niech to administrator zrobi, bo oni na 99% nie mają do tego uprawnień, ani dostępu.


(KOREKCZEK123) #9

A jeszcz ezapomnialem odac ze wymieniali 2 razy tą antene i nic...


(roobal) #10

Skoro wszystko jest nowe, to może być źle skonfigurowane.


(KOREKCZEK123) #11

Lecz jak była stara antena, ten tależ to też był ten problem. Chyba że to mega pechowy zbieg okoliczności i to że stara sie po odkręceniu przestawiła i nowa nie zkonfigórowana. Lecz szczerze wątpie bo zakładali 2 nowe najpierw jedna a potem druga i było to samo. To trochę stacza sie w dół bo teraz to nawet internet myśli nad ładowaniem stron... Zostaje mi odstąpienie od umowy, ale przy zakładaniu anten podpisalismy umowę przedłużającą na 12 miech, no panowie się starają i próbują mi pomuc lecz bez skutecznie.


(roobal) #12

Umowę możesz wypowiedzieć za uprzednim okresem wypowiedzenia (taki okres powinien być określony na umowie lub w regulaminie). Jeśli będą straszyli Cię karami za zerwanie umowy, powiedz, żeby zapoznali się z aktualnymi przepisami. Oczywiście zwróć też uwagę czy nie korzystałeś z jakiejś promocji, bo "karą" może być zwrot różnicy pomiędzy ceną normalną, a promocyjną za każdy miesiąc korzystania z usługi promocyjnej.


(KOREKCZEK123) #13

Jeśli chce odejś musze zapłacic za sprzęt 400zł i za promocje w podniesieniu predkosci internetu.


(roobal) #14

Dlaczego masz płacić za sprzęt, który jest własnością dostawcy? Powiedz tym ludziom, aby się dokształcili, bo ich obowiązkiem jest dostarczyć Ci sprzęt dostępowy i za nic płacić nie powinieneś. Gdybyś mieszkał w Stanach Zjednoczonych, to już dawno musiałbyś kupić własny sprzęt dostępowy. Najlepiej przedzwoń do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, przedstaw sprawę i zapytaj czy to wszystko jest zgodne z prawem. Jeśli powiedzą, że nie, wypowiadaj umowę, a jak się będą stawiać, to możesz ich postraszyć, że zgłosisz to do UKE i będą mieli tylko problemy.

Za promocję okej, ale tylko różnicę między ceną normalną i tylko za każdy miesiąc korzystania z usługi.


(KOREKCZEK123) #15

ok dzięki, trochę porozmawiałem i panowie doszli do wniosku że zawołają kolegę(co tez pracuje w dostawstwie) i pogadali z nim i jest wszystko ok jak na razie był ich błąd częstotliwość nie pasowała w serwerze, Bynajmniej mi tak powiedziel ... Dzięki za pomoc pozdrawima


(roobal) #16

Jak widać, trzeba się upierać przy swoim, bo dostawca zawsze będzie twierdził, że u niego jest ok.