Mega problem z wysokim pingiem


(Czesio8094) #1

Witam otoz od paru dni mam problem z internetem, wysoki ping powoduje ze nie da sie w nic pograc przez siec bo tak tnie ze moge zdazyc isc zrobic sobie herbate wrocic i dopiero moze ruszy sie cos o 1 cm. wina napewno nie jest sprzetu(jest dosc mocny) Jesli moglby mi ktos pomoc to bylbym wdzieczny :] wklejam logi z OTL:

http://www.sendspace.pl/file/bb60c04e9b408935996c9a0 <---log z otl

http://www.sendspace.pl/file/5ac404d6604636524487c39 <---jakis pliczek extra wygenerowany w otl

(niestety musialem na sendspace wrzucic bo zacznie przekraczalem dozwolona dlugosc znakow)

z gory dziekuje za pomoc


(krzych5610) #2

Czyszczenie dysku z wykorzystaniem Killswitch.

  1. Pobierz skaner CCE, w twoim przypadku wersja 64 z http://forums.comodo.com/polski-polish/ ... #msg573032

  2. Wypakuj pobrany skaner do np. D:\CCE

  3. Odszukaj na liście programów - KillSwitch.exe

  4. Wyłącz, gdy jest taka możliwość, zainstalowanego antywirusa

  5. Uruchom KillSiwch.exe

  6. Poczekaj na wykonanie analizy

  7. Procesy nieprawidłowe zostaną wskazane kolorem czerwonym.

  8. Mogą się też pokazać procesy wskazane kolorem szarym, te nie mają znaczenia.

  9. Sposób postępowania z KillSwitch - http://forums.comodo.com/polski-polish/ ... #msg572843

  10. wykonaj czynności wg tego zalecenia

  11. Pomocną funkcją jest również ukrycie bezpiecznych wpisów, aby łatwiej operować tymi niebezpiecznymi "View> Hide Safe Processes".

  12. Po zakończeniu procedury przez Killswitch uruchom Qucik Repair i wykonaj zaleconą naprawę


(Czesio8094) #3

Mialem 2 problemy. Naprawilem je i moze pomoze :] dziekuje za szybka i konkretna odpowiedz :]


(krzych5610) #4

Przygotuj w celu sprawdzenia działania KillSwitch nowe raporty OTL