Menedźer urządzeń-problem

Witam

Mam mały problem,a mianowicie w Menedżerze urządzeń–>sterowniki niezgodne z Plug and Play–>serial zaznaczony jest wykrzyknik

We właściwościach napisane jest:

"To urządzenie nie występuje w systemie, nie pracuje poprawnie lub nie ma zainstalowanych wszystkich swoich sterowników. (Kod 24)

Stan: Zatrzymany

Plik sterownika: C:\WINDOWS\system32\drivers\Serial.sys

Wersja pliku: 5.1.2600.2180(xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Identifikator wystąpienia urzędzenia- ROOT\LEGANCY_SERIAL\0000 "

Domyślam się że chodzi o jakiś sterownik,ale ja nie mam pojęcia o jaki sterownik chodzi,czy jest to jakiś sterownik z XP czy coś co zainstalowałem później.Nie wiem też jak ten sterownik znalęść,odinstalować i zainstalować nowy.Jestem w tym zielony.

Dzisiaj długo z tym walczyłem ale nic nie zdziałałem:

Próbowałem usunąć plik serial.sys z tej lokalizacji i zastąpić tą samą wersją pliku skopiowaną zkompa mojego kolegi u którego wszystko jest ok- i nic to nie dało.Próbowałem też usunąć ten plik i zresetować kompa-a po odpaleniu okazało się że plik jest tam nadel-nie mam pojęcia o co chodzi.

Proszę o pomoc ,najlepiej instrukcję krok po kroku

Złączono Posta : 04.11.2007 (Nie) 21:34

"Serial.sys to sterownik urządzenia szeregowego. "-tak mi napisały dwie osoby,a trzecia że to sterownik od monitora-kto ma rację.Mój komp to laptop Toshiby.Sterowniki mam na jednym CD -jak je znaleść?

Jeśli nie używasz RS-232 czyli tzw. portu COM, możesz wyłączyć go w BIOS’ie.

Problem powinien zniknąć.

EDIT: teraz zobaczyłem że to laptop, więc nie wiem czy będziesz mógł to wyłączyć w BIOS’ie.

A… i dla tego co ci powiedział że to ma coś wspólnego z monitorem :o , to przekaż że jest DEBILEM i możesz powiedzieć że ja to mówiłem.

SERIAL.SYS

Sterownik urządzenia szeregowego