Menu flash

(Explorermateusz) #1

Witam!

Zrobiłem w programie "S_WF Quicker V4.6_" proste flashowe menu na swoją stronę www. Problem jest taki, że przyciski w menu nie działają!

Po prostu po kliknięciu w nie nie dzieje się nic, a nie wiem jak to naprawić. W samym programie jest opcja przetestowania menu i w niej przyciski działają, ale jest też opcja przetestowania menu w przeglądarce internetowej i tam już (zarówno w Firefoxie jak i IE) przyciski nie działają. Jestem tylko początkującym flashmakerem i początkującym użytkownikiem tego forum, więc proszę o wyrozumiałość...

(Gardner) #2

Wiesz, może to zabrzmi dziwnie, ale wiesz, że bez kodu ActionScript, przyciski nie będą reagować. Nie wiem jak to jest z SWF Quicker, ale z normalnym Flashem trzeba się "pomęczyć" z getURL.

(Explorermateusz) #3

aha, tak już zacząłem podejrzewać, że właśnie o to chodzi z tym ActionScript, że trzeba coś w nim zrobić :smiley:

Tylko teraz będę się musiał z tym pomęczyć, ale pewnie się nauczę w końcu. THX za odpowiedź :smiley:

-- Dodane 15.11.2009 (N) 22:40 --

Tylko jeszcze prosiłbym o jakiś dobry poradnik o co chodzi z tym ActionScript. Mam go w programie czy na stronie wpisywać? Ma być wbudowany we flasha czy w stronę? W programie jest coś z tym ActionScript w wersji 1.0 i 2.0, ale nie wiem na jakiej zasadzie to, mam napisać jaki kawałek tego flasha to link i dokąd ten link ma prowadzić? Bo dopiero z tym zaczynam i jeszcze mało kapuję :? :wink:

(Gregory512) #4

Nie wiem jak jest w tym programie ale normalnie we Flashu (adobe/macromedia) jak budujesz przycisk na MC to dajesz kod:

stop();

this.onRollOver = function () {

gotoAndPlay("on");

}

this.onRollOut = function () {

gotoAndPlay("off");

}

this.onRelease = function () {

getURL("http://www.dobreprogramy.pl");

}

(Explorermateusz) #5