Mam problem, kiedyś już go rozwiązałem pierwszym punktem ale teraz jest gorzej bo nic nie działa. Coś mnie podkusiło żeby uśpić komputer z włączoną grą, z racji że nie chciał do końca to zrobić wcisnąłem reset, pojawił się blue screen a po włączeniu start (jak i większość paska) nie działał. Poniższe podpunkty wykonane ale nie zdały egzaminu:
1. Upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje usługi Windows Update.
2. Wykonaj skanowanie systemu w poszukiwaniu uszkodzonych plików za pomocą narzędzi DISM i SFC.
a) Uruchom wiersz polecenia jako administrator (należy nacisnąć klawisze Windows + X i wybrać wiersz polecenia administrator).
b) Wpisz następujące polecenia:
- sfc /scannow
- dism /online /cleanup-image /restorehealth
3. Utwórz nowe konto użytkownika w systemie Windows.
a) Uruchom wiersz polecenia jako administrator (jw.)
b) Wpisz następujące polecenia:
- net user test /add
- net localgroup administratorzy test /add
Tutaj się udało, na nowym już działa start tylko nie mogę się na nim zalogować bo przy wpisywaniu drugiego hasła (komputera) pisze ze coś poszło nie tak najpewniej z ich strony. Muszę w takim razie usunąć to główne konto i dopiero pójdzie na nowym?
4. Wpisanie w powershellu Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
- Punktu przywracania systemu nie ma…
6. 1. Otworzyć ‘Edytor Rejestrów’ ( przycisk Windows + ‘R’, następnie wpisać “regedit” ).
Następnie nawigować do: HKEY_CURRENT_USER>SOFTWARE>Microsoft>Windows>CurrentVersion>Explorer>Advanced
Stworzenie wartości ‘DWROD (32-bit) Value’ z nazwą ‘EnableXamlStartMenu’ i wartością ustawioną na ‘0’.
No i tyle. Nie chce tworzyć nowego konta ani resetować do ustawień fabrycznych. Liczę że jest jeszcze szansa na odratowanie startu
Opis błędu z podglądu zdarzeń:
| System |
| | |
| - | Provider |
| | | | [Name] | Microsoft-Windows-Kernel-Power |
| | | | [Guid] | {331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4} |
|
| | |
| | EventID | 41 |
|
| | |
| | Version | 3 |
|
| | |
| | Level | 1 |
|
| | |
| | Task | 63 |
|
| | |
| | Opcode | 0 |
|
| | |
| | Keywords | 0x8000400000000002 |
|
| | |
| - | TimeCreated |
| | | | [SystemTime] | 2016-06-07T14:49:52.808554900Z |
|
| | |
| | EventRecordID | 11498 |
|
| | |
| | Correlation |
|
| | |
| - | Execution |
| | | | [ProcessID] | 4 |
| | | | [ThreadID] | 8 |
|
| | |
| | Channel | System |
|
| | |
| | Computer | DESKTOP-LN2PDG8 |
|
| | |
| - | Security |
| | | | [UserID] | S-1-5-18 |
|
| - | EventData |
| | | BugcheckCode | 26 |
| | | BugcheckParameter1 | 0x3f |
| | | BugcheckParameter2 | 0xa85c |
| | | BugcheckParameter3 | 0x7aa8478e |
| | | BugcheckParameter4 | 0x8d3a38be |
| | | SleepInProgress | 0 |
| | | PowerButtonTimestamp | 0 |
| | | BootAppStatus | 0 |