Mercury


(dżasny) #1

Witam. Mam płyte główną Mercury KOB KT266a FDSX. Mam kilka pytań co do niej

  • Czy karta dźwiekowa jest zintegrowana z nia ?

  • Czy moze mi ktos podac linki do karty dzwiekowej AC'97

  • Strone albo porady (cos w tym stylu) firmy Kobain

  • Gdy zainstaluje Team speak, Skype i zaczne z kim kolwiek rozmowe, lub gdy zainstaluje np. DivX lub Xvid mam zniekształcony dzwiek. Jestem pewien na 100% ze to pzez karte dziwkową. Co mam zrobic bo jedynym wtedy wyjsciem jest "Format". Mam juz dość. Nie moge ogladac filmow bo jestem zmuszony do formatowania. Da sie cos z tym zrobic ?? Z góry dziekuje.


(Duch) #2

dżasny też mam tą płytę... to badziew :lol: ten układ zintegrowanej dźwiękówki to jeden wielki pic na wodę :slight_smile: słuchanie na tym muzyki to jak słuchanie na patefonie 8)

wiele różnorakich wersji sterowników instalowałem, bawiłem się różnymi ulepszaczami, ale bywało jeszcze gorzej :slight_smile:

jedyna sensowna rada to zakup karty na PCI - mówię to szczerze :!:


(dżasny) #3

Badziew - nie jestem pewien czy ta płyta na taki szacunek. Myslalem na zakupem katy PCI, ale nie wiem jak ją podłączyc ani ile moze kosztowac. Ale chyba bede musial kupic nową plyte główną ;( Dzieki DUCHU


(Duch) #4

podłączenie karty dźwiękowej to czynność prosta jak... :smiley:

wystarczy wpiąć ją w jedno z gniazd PCI i wyłączyć w BIOSie dźwiękówę zintegrowaną... później tylko instalacja sterowników i :spoko:

PS. oczywiście trzeba jeszcze odinstalować sterowniki zintegrowanej :smiley:

a ta płyta to naprawdę badziew :wink:


(dżasny) #5

Widzisz... kompa kupowalem ale sie wtedy jeszce nie znałem tak dobrze. Teraz żałuje ze sie nie znalem. Na moje szczescie tylko płyte mi taka wsadzili.


(Duch) #6

ja kupowałem - powiedzmy, że się znałem, ale budżet ograniczył mnie do tego stopnia, że musiałem kupić ten badziew :expressionless:

mówię ci kup sobie kartę na PCI będzie git :slight_smile: za SB Live! zapłacisz góra 80 zeta 8)


(dżasny) #7

Duchu, a czy ta karta spelniałaby wymagania


(Duch) #8

napewno lepsze to niż dźwięk zintegrowany :slight_smile:

ale ja wolałbym odłożyć troszkę kasiory i kupić coś "nowego" w sklepie :slight_smile:

na przykład http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=825 (sam mam taką) :wink:


(dżasny) #9

Nie chodzi mi o rewelacje, lecz o karte, na ktorej sie nie zawiode przez jakies czas.


(Magik) #10

Wobec tego na propozycji DUCH-a napewno się nie zawiedziesz :slight_smile:

To nienajnowszy, ale sprawdzony i solidny produkt.