Microsoft Excel jak dokonać kalkulacji pracowanych godzin danego dnia automatycznie

Witajcie,

Próbuję utworzyć tabelkę w Excel która automatycznie zrobi kalkulację czasu.

Na przykład:

A1 = Czas Rozpoczęcia Pracy
B1 = Czas Zakończenia Pracy
C1 = Ilość Godzin ponad zaplanowanych (Overtime)

Więc przykładowo:

Start Godzina 15:00
Finish Godzina 02:00

Więc potrzebuję żeby w C4 wyświetlała mi się ilość godzin które przepracowałem pomiędzy rozpoczęciem (A1) i zakończeniem (A2) biorąc pod uwagę że (A2) może być nad ranem (następnego dnia)

Masz masę przykładów, guglaj po: Excel Time sheet example

Dzięki,

Następnym moim zadaniem było dowiedzenie się ile dostanę wypłaty za zapracowane godziny.

Już mi wszystko działa ale z ciekawości chciałem się dowiedzieć dlaczego aby uzyskać należną mi wypłatę musiałem pomnożyć

    =J3*J4*24    

Gdzie J3 to ilość wypracowanych godzin a J4 to stawka godzinowa, nie rozumiem dlaczego musiałem pomnożyć te dwa zestawienia przez 24.

Może ktoś to wytłumaczyć :slight_smile:

To tylko czysta ciekawość i chęci do wykorzystywania Excela w przyszłości.

Wypracowali oni jakieś 160 godzin?

160 * 13,70 = 2192