Microsoft Office 2010 dla firm na więcej niż 1 stanowisko

Witam!

Przeglądałam poprzednie wątki w tym dziale, ale nie znalazłam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi.

Chcę kupić Office 2010 dla mojej firmy. Niestety nie znam się na tym, a te wszystkie BOX i inne dziwne odmiany sprawiają, że nie wiem czego mam szukać.

Interesuje mnie najtańszy możliwy pakiet - taki gdzie będzie Word, Excel i Outlook, reszta mogłaby dla mnie nie istnieć.

Ale mam więcej niż 1 komputer w firmie. Są takie pakiety z licencją na np. 3 komputery, czy muszę na każdy komputer kupić osobnego office’a?

Pozdrawiam

Lena

Znalazłem MS Office 2010dla Użytk.Domowych i Małych Firm(BOX) jest to licencja dla 1 użytkownika, ale na dwa stanowiska np. można sobie zainstalować na komputerze stacjonarnym i laptopie sugerowana cena to 1280 złotych brutto.

@Lena123

Najważniejsze pytanie jakie powinnaś sobie postawić to na ilu stanowiskach chcesz zainstalować pakiet Office 2010. Dopiero później warto dobierać odpowiedni typ licencji dla firmy.

Poczytaj:

http://www.licencje-microsoft.pl/2012/0 … dla-firmy/

http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/s … 09925.aspx

http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=220448

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Prowadzę firmę w domu, dlatego mogę mówić albo o 3 komputerach - wykorzystywanych tylko dla potrzeb firmy, albo o 5 - czyli o wszystkich komputerach jakie mam w domu.

Najbardziej byłabym zainteresowana licencją na 3 komputery, ponieważ na te pozostałe (domowe) mogę kupić tańsze produkty - np opcję dla studentów itp.

Co do firmowych komputerów: jeden komputer przerobiłam na archiwum/bazę danych i nie jest na stałe podłączony. Drugi to laptop, a trzeci to komputer stacjonarny na którym pracuję. Tak więc ewentualnie mogłabym także wziąć tę opcję na dwa komputery - wtedy ten komputer/archiwum zostałby pominięty.