Microsoft Office Outlook 2010-wszystkie konta w jednej skrzy

Witam.

Jak zrobić w Microsoft Office Outlook 2010 aby wszystkie konta pocztowe które mam były ‘tak jakby w jednym folderze’ tzn. np. gdy odbieram pocztę to wszystkie wiadomości z wszystkich kont przychodzą do np. jednej skrzynki odbiorczej, tak samo z wiadomościami wysłanymi - wszystkie wiadomości wysłane z wszystkich kont były w jednej - ‘wiadomości wysłane’. Po prostu nie chce mieć w lewym panelu widocznych wszystkich kont i do każdego konta skrzynka odbiorcza, nadawcza, wysłane, kosz itd. Czy da się coś takiego zrobić?

Musisz utworzyć sobie regułę wiadomości.Narzędzia ,reguły i alerty i tam stwórz nową regułę.Ustalasz:Jeśli wiadomość pochodzi z konta(tu podajesz konto pocztowe) przenoś do folderu(tu wskazujesz folder) oczywiście najpierw trzeba stworzyć ten folder. I tak analogicznie ze wszystkimi kontami :slight_smile:

Hmmm tak wiem o tym jednak nie o to mi chodzi bo konta dalej są widoczne.

W ustawieniach Twojego konta pocztowego przez interfejs www ustaw sobie przekierowanie wiadomości z pozostałych kont, które posiadasz. W OE resztę kont usuń.