Odbieram emaile ale wysyłane wiadomości trafiaja do outbox
. Jestem online,hasło jest potwierdzone i wykonałam wszystkie wskazówki microsofta. Gdzie w ustawieniach jest błąd?
W jakim serwisie masz konto? Ustawienia portów masz na pewno poprawne ?
Co musze sprawdzić aby znaleźć odpowiedź na Twoje pytania? :roll:
najlepiej wejdź na str. gdzie masz konto pocztowe i sprawdź czy w “pomocy” nie ma instrukcji poprawnej konfiguracji programu do poczty (zazwyczaj powinna być instrukcja dot. outlooka i w dodatku krok po kroku). ustawienia są inne dla różnych stron/serwerów pocztowych (adresy serwerów, porty itp.)
zapewne musisz zaznaczyć opcję dotyczącą autoryzacji/weryfikacji po SMTP - żeby aplikacja zalogowała się do konta przed wysyłką wiadomości.
wykonałam autoryzację, otrzymałam autoodpowiedź, że wszystko jest ok, a nadal wiadomości trafiaja do outbox
.
W prawidłowiej konfiguracji programu pocztowego ważne jest zarówno prawidłowy adres serwera poczty wychodzącej i przychodzącej, jak i prawidłowy numer portu.