Po odpaleniu Teamsa taki komunikat:
Kod błędu — caa70004
Jakieś pomysły?
W opcjach internetowych dla “Edge”/“IE11” zaznacz obsługę TLS 1.1 i TLS 1.2, niby komuś pomogło zaznaczenie również TLS 1.0.
Jeszcze niby można opróżnić pamięć podręczną aplikacji teams.
Gdzie to znajdę w :
Panel sterowania=>Opcje internetowe=>Zaawansowane
Domyślnie miałem TLS 1.1 TLS1.2 oraz TLS1.0 zaznaczone:
A jak tą pamięć podręczną opróżnić?
Niby ręcznie lub skryptem:
https://commsverse.blog/2018/09/28/clear-the-microsoft-teams-client-cache/amp/
Podpowiesz co zrobić z tym skryptem?
Piszą że to trzeba odpalić jakoś w PowerShell, mam tą całą treść wkleić tu i dać enter:
Tu coś znalazłem, ktoś miał podobnie:
Logowanie do aplikacji Teams - wersja na komputer - Microsoft Community
Może komuś się przyda.
Niestety mi nie pomogło.
Lepiej byłoby skrypt do czyszczenia zapisać jako plik np. “teams-cleaning.ps1
” i w PowerShell tymczasowo zezwolić na uruchomienie skryptów z pliku.
Uruchomiłem skrypt, wyczyściło co trzeba.
Niestety problem pozostał