Microsoft Teams - Kod błędu — caa70004

Po odpaleniu Teamsa taki komunikat:

Kod błędu — caa70004

Jakieś pomysły?

W opcjach internetowych dla “Edge”/“IE11” zaznacz obsługę TLS 1.1 i TLS 1.2, niby komuś pomogło zaznaczenie również TLS 1.0.

Jeszcze niby można opróżnić pamięć podręczną aplikacji teams.

1 polubienie

Gdzie to znajdę w : image

Panel sterowania=>Opcje internetowe=>Zaawansowane

1 polubienie

@krystian3w

Domyślnie miałem TLS 1.1 TLS1.2 oraz TLS1.0 zaznaczone:

A jak tą pamięć podręczną opróżnić?

Niby ręcznie lub skryptem:

https://commsverse.blog/2018/09/28/clear-the-microsoft-teams-client-cache/amp/

1 polubienie

Podpowiesz co zrobić z tym skryptem?
Piszą że to trzeba odpalić jakoś w PowerShell, mam tą całą treść wkleić tu i dać enter:

Tu coś znalazłem, ktoś miał podobnie:
Logowanie do aplikacji Teams - wersja na komputer - Microsoft Community
Może komuś się przyda.

Niestety mi nie pomogło.

Lepiej byłoby skrypt do czyszczenia zapisać jako plik np. “teams-cleaning.ps1” i w PowerShell tymczasowo zezwolić na uruchomienie skryptów z pliku.

1 polubienie

Uruchomiłem skrypt, wyczyściło co trzeba.
Niestety problem pozostał :frowning: