Witam, wgrałem dziś apkę Microsoft Translator do laptopa i otrzymałem komunikat, że będzie zainstalowany na moim telefonie “wkrótce” - ( telefon jest podłączony do laptopa) czekam ponad godzinę, a aplikacji nie ma ? W laptopie też nie ma śladu, że była ściągnięta. Czy jak ściągnę wersję na laptopa to po przeniesieniu do telefonu będzie działać ?
Wgraj normalnie z Sklepu Google wgranego w telefon?
I na telefonie włącz Wi-Fi / Internet Mobilny. Bez tego nie ruszy zdalna instalacja ze strony:
Tethering Internetu z PC do telefonu raczej nie skonfigurowałeś lub nie jest możliwy.
Dzięki za szybką odpowiedź, niestety moja wiedza informatyczna jest prawie zerowa za to mam 82 lata ! Ale do rzeczy - jak wchodzę do sklepu to dostaję komunikat “wymagane jest uwierzytelnienie - zaloguj się na swoje konto Google” mimo zalogowania nadal wyświetla się “ponów próbę” i tak w kółko, a moja wiedza niestety dalej nie sięga Jeśli masz jakiś sposób, żeby uświadomić dziadka to bardzo proszę - jeśli nie to chyba serwis…
Pozdrawiam - Maciek
ps.Uprzednio wchodziłem do sklepu bez problemu
Dziwny błąd.
Nie wiem czy wytłumaczę krok po kroku by pasowało pod twój smartfon i nie musiał szukać z 20 minut każdej opcji.
Nie ma sprawy, pójdę do serwisu - niech oni się martwią
Jeszcze raz dziękuję za mało spotykaną ostatnio przychylność i zainteresowanie.
Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam - Maciek
Może być tak, że to jest jakiś błąd, albo coś jest źle ustawione, albo… wiele różnych rzeczy, niestety.
Dodam, że być może wystarczy restart telefonu. Ewentualnie może trzeba się wylogować i jeszcze raz zalogować na konto Google. To akurat nic nie kosztuje, więc warto sprawdzić.
Dzięki za zainteresowanie - był błąd w logowaniu Google - znalazłem sam !!!
Łajza w serwisie chciał mnie skasować na dwie stówy ! Translator zainstalowany i sklep się otwiera bez problemu. Pewnie sam coś spieprzyłem - te rzeczy już nie na moją starą głowę Jeszcze raz dzięki za troskę - fajne to Wasze forum - trzeba zaglądać częściej - Pozdrowionka