kraw123
(Benon)
29 Grudzień 2004 18:24
#1
Zadzwoniłem to tzw. “wsparcia technicznego” Microsoftu… miła Pani poinformowała mnie, że ona nie udziela pomocy osobom z wersjami OEM a jedynie kupionym u nich, BOX i to z nadanym numerem klienta …
pomijam już fakt, że monopolista pracuje bodaj do 18…
Co Wy na to?
stranded
(Sumowski)
29 Grudzień 2004 18:29
#2
brakuje odpowiedzi: NIE, sam sie tym zajme
minio
(Minio Dp)
29 Grudzień 2004 20:09
#3
Nie dość że takie drogie oprogramowanie i do tego żadnej pomocy!! :evil:
Damian
(Damian)
29 Grudzień 2004 20:48
#4
Zgadzam się z miniem :?
Nie dosć,że płaci się takie pieniądze,to jeszcze nie uzyskujemy odpowiedniej obsługi za to :-x
BTW kraw123,głupio wypadają te dwa podobne pytania :? Nie wiadomo co wybrać.
lazikar
(lazikar)
29 Grudzień 2004 21:23
#5
Jeżeli chodzi o wsparcie techniczne to smiechem ich zabijam .
kraw123
(Benon)
30 Grudzień 2004 15:12
#6
fakt - pomyliłem się przy ankiecie - ale odpowiedź a i c nie są jednakowe - odpowiedź c nakazuje także pomoc dystrybutorom
no i oczywiście powinno być:
NIE, system WinXP jest tak genialny, że nie potrzebuje wsparcia
lazikar
(lazikar)
30 Grudzień 2004 15:14
#7
:hahaha: :hahaha: Dobre to ci sie udało.