michall75
(Michall35)
#1
Poradźcie mi jak w Wordzie sprawić aby , np. nazwiska zostały przez ten program automatycznie ułożone według alfabetu.
A może ktoś posiada linki itp. gdzie są opisane inne przydatne porado do Worda. ( A swoją drogą szkoda że komputer świat nie wydał takiej książeczki)
floyd
(floyd)
#2
Skopiuj do Excela, posortuj w Excelu, a potem skopiuj posortowane do Worda
fiesta
(fiesta)
#3
Monczkin
(Monczkin)
#4
michall75 proszę zmienić tytuł na konkretny. Inaczej temat poleci do śmieci.
floyd
(floyd)
#5
Jeżeli nazwiska masz w kolumnie np.
Kowalski
Abacki
Małysz
Jankowski
Zaznaczasz całą kolumnę i wybierasz: Tabela–>Sortuj. Można też utworzyć tabelę i wtedy dopiero sortować
michall75
(Michall35)
#6
ok wielkie dzięki a może znacie jakieś linki gdzie wszystko co i jak w Wordzie jest opisane . ??