Migający monitor. Czy da się to naprawić?

Co może być przyczyną migającego ekranu, który nie chce się włączyć. Czytałem coś, że to mogą byćspuchnięte kondensatory.
Dodam, że wcześniej tak pomigał z 2 godziny i się włączał a później cały czas działał aż się go nie wyłączyło.
Ostatnio czekałem 8 godzin, ale się włączył… a teraz w ogóle od kilku dni .
Da się to naprawić?

Dodaje filmik podglądowy

Wygląda na uszkodzony zasilacz monitora.

Pewnie tak, tylko czy się opłaca? - popytaj w serwisie i zrobią. Plus zapytaj o koszty.

@kowi384
Chodzi Ci o taki zasilacz ?

Nie, monitor ma swój wewnętrzny zasilacz. Sam go raczej nie wymienisz. Czeka Cię wizyta w serwisie.

Nie znam się na tym, ale na Twoim miejscu sprawdził bym czy kable od monitora nie są uszkodzone. Jak włączysz kompa to spróbuj wyjąć i ponownie włożyć kabel od obrazu i poruszać nim powoli czy nie ma gdzieś tam przebicia. Spróbować nie zaszkodzi a czasem może pomóc w rozwiązaniu problemu.

Uszkodzona lampa, trafo, lub cała sekcja zasilania. Podaj model monitora, czasem niektóre mają “typową usterkę”, wtedy można popatrzeć jaki jest koszt naprawy.
Ja bym ogólnie zaczął od podłączenia zasilacza do innego komputera/laptopa.

Czy ten monitor LG ma zewnętrzny zasilacz czy po prostu jest zasilany z gniazda ~230 V?

@anon15811022 Kable są w porządku, podłączałem już wszystkimi trzema rodzajami D-sub, DVI-d i hdmi

@bachus LG 22EA53. Jak to podłączenie zasilacza do innego komputera?

@Radek68 Jest podłączany takim czymś, a nie jak inne z takim zwykłym z trzema bolcami
image

Monitora do innego komputera, o czym innym myślałem :wink: Upewnij się, że to nie problem z komputerem.

@bachus Podłączałem już do innego i xboxa, ciągle to samo :<