Migracja OSu oraz wszystkich ustawień systemu i plików z jednego HDD na drugi

(Witam serdecznie :slight_smile:

Pozwolę sobie się odrobinę rozpisać. No więc wczoraj z rana, do kawy, a jakże, wyskoczyło mi coś takiego:
notagain.jpg

Więc teraz siedzę na bombie. I nie wiem ile mi czasu zostało zanim dysk trafi szlag. Dysk jest rozbity na dwie partycje:
(48,7 GB ) C:\ - gdzie rezyduje Windows 7 Home Premium 64bit, oraz ustawienia wielu programów.
(416  GB)   D:\ - gdzie siedzą same programy oraz dużo różnych danych.

Nowy dysk zaraz będę już miał i jest on tej samej wielkości co zdychający - 500 GB. Tylko innej firmy, bo zdycha mi Szajsung, a nowy jest Western Digital. Cashe i obroty chyba te same. Problem więc nie hardwarowy…

Myk polega na tym że z zawodu jestem Game Developerem, i to samotnym. Tzn że ma parędziesiąt różnych programów i dodatków do nich. Fotoshopy+pierdyliar pluginów, animacje, video edycja, synchronizacje, audio, kompozytory, 3D, 2D, kompilery, menażery - jest tego mnóstwo. I niestety większość z nich trzyma ustawienia porozwalane po całym dysku systemowym. Nie sposób ich wyśledzić, a co dopiero przenieść. Instalacja+konfiguracja tego wszystkiego ostatnim razem zajęła mi dobry tydzień z plusem. A że jestem w samym środku bardzo dużego i cudownego projektu - nie bardzo mnie stać na wycięcie ponad tygodnia z życia.