Migracja z orange go do pop'a [?]


(yśka) #1

dobra...

ja już wysiadam :slight_smile:

mozę ktoś z tutaj obecnych mi pomoże, i wytłumaczy co nieco :slight_smile:

kupiłam sobie starter w orange go....

ale postanowiłam, że przeniosę się do pop'a...

pisze, że wystarczy wysłać sms na 1133 o treści 'pop'

wykonałam tą czynność..

dostała sms zwrotnego, że teraz nie można wykonać tej operacji i mam powtórzyć próbę za chwile..

wysłałam już chyba z 8sms'ów i dalej to samo...

o co biega?

i czy mogę to jakoś sobie sama przez neta i za free ustawić?!


(Nowy10) #2

jutro spróbuj

jeśli nadal bedzie się powtarzać to zadzwo do biura obsługi klienta

spróbuj na http://orangeon-line.pl/


(yśka) #3

niestety mój plan taryfowy nie jest obsługiwany... sialala..

spróbuje jutro z tym esem...

nie pomoże...

to przez neta się pomęcze :slight_smile:

dzięki za pomoc :*


(Homik1983) #4

Teoretycznie jest taka opcja cofnięcia się na POP'a - ale czy jest sens.. cennik POP'a jest na czasy dzisiejsze mało opłacalny. Do tego pamiętaj, że nawet jak uda Ci się przejść na POP'a to raczej nie będziesz mogła ustawić sobie żadnych dodatkowych pakietów (typu 30% zniżki podczas rozmów z wybraną osobą w POPie/Orange).. przynajmniej ja tak miałem. Wyskakiwał komunikat "brak autoryzacji"..


(boczi) #5

(yśka) #6

bez kitu..

tak jest na serio?

bo ja właśnie dla tego pakietu 600smsów chciałam przejść..

ale skoro tego nie będe mieć... to jest nieopłacalne :slight_smile:

_______

znowu wysłałam 2smsy.. i znowu porażka..

chyba tam zadzwonie i zrobie z tym porządek..

bo tylko kasę tracę ;/


(Homik1983) #7

U mnie na obu numerach miałem tak, że gdy chciałem wejść w menu wyboru interesujących mnie usług w słuchawce odzywał się głos "brak autoryzacji". Jednak z linka, którego podał @ boczi wynika, że jakieś pakiety dostępne będą ale nie zdziwię się jeśli będą to pakiety typu: wyślij za 1 zł sms'a a otrzymasz 100 smsów za 1 gr (jednorazowo), bo każde następne skorzystanie z tego pakietu to może być koszt 5 zł za sms'a aktywującego - tak jak było niedawno w Orange. Nie sądzę aby taniej zeszli. Natomiast jeśli chodzi o stałe usługi (typu: 30% zniżki za rozmowę z wybraną osobą w tej samej sieci), które można było sobie dowolnie ustawić (maksimum 3), no to one już nie są dostępne i pewnie nie będą. Prawdopodobnie zamiast nich pojawią się znacznie bardziej opłacalne ceny.


(yśka) #8

to mam własnie obecnie w orange go...

i dlatego chciałam wyemigrować do popa... jak widac NIE UDAJE MI SIĘ :slight_smile:

Czyli ostatecznie Ci się nie udało?


(Homik1983) #9

Nie udało się. Teraz jestem w Nowym Orange Go, powiem szczerze że w starym Orange Go też nie można było już ustawiać pakietów.. jakie kiedyś ustawił takie ma ale zmienić już nie można. Także występuje komunikat o braku autoryzacji - celowo dzisiaj sprawdziłem na telefonie znajomego. Widać za wszelką cenę chcą przerzucić wszystkich na nowe taryfy.

Pozdrawiam.


(Komy123) #10

LUDZIE wystarczyła chwila na stronie orange.pl i wejść na pop'a i proszę bardzo http://www.orange.pl/portal/map/map/pop ... id=1458709


(Dominik Tom) #11

Co wy mówice że żadne pakiety nie dzialają.

Ja mam Orange GO i wszystkie pakiety jakie sa na Stronie Orange mi działają

Moja siostra ma POPa (bo ona strasznie dużo smsuje a tam są smsy po 1 gr:)) i też wszystkie pakiety jej działają.

Chyba że wy mówice coś o abonamencie lub MIX to na tym się nie znam ale wydaje mi się ze tam nie ma pakietów.


(Jigovsky) #12

Bullshit.

Bullshit.

Moje kondolencje gdyż jest to najgorsza opcja w tej chwili w Orange.

Reasumując.

Wszelkie pakiety, promocje dla danej taryfy działają. Jeśli coś wam nie działa, znaczy, że w Orange mają nachrzanione.

Często gęsto po emigracji na inną taryfę Orange, występuje problemy z włączeniem różnych pakietów, czy też innych promocyjnych "ficzerów" dla nowej taryfy. Niestety tak jest w Orange.

W tym przypadku jesteście zmuszeni zadzwonić do BOKu orange, gdzie właściwie rozwiążą Wasz problem. Dodam, że Wasz problem nie jest odosobniony.

Pozdrawiam.