Teoretycznie jest taka opcja cofnięcia się na POP’a - ale czy jest sens… cennik POP’a jest na czasy dzisiejsze mało opłacalny. Do tego pamiętaj, że nawet jak uda Ci się przejść na POP’a to raczej nie będziesz mogła ustawić sobie żadnych dodatkowych pakietów (typu 30% zniżki podczas rozmów z wybraną osobą w POPie/Orange)… przynajmniej ja tak miałem. Wyskakiwał komunikat “brak autoryzacji”…
U mnie na obu numerach miałem tak, że gdy chciałem wejść w menu wyboru interesujących mnie usług w słuchawce odzywał się głos “brak autoryzacji”. Jednak z linka, którego podał @ boczi wynika, że jakieś pakiety dostępne będą ale nie zdziwię się jeśli będą to pakiety typu: wyślij za 1 zł sms’a a otrzymasz 100 smsów za 1 gr (jednorazowo), bo każde następne skorzystanie z tego pakietu to może być koszt 5 zł za sms’a aktywującego - tak jak było niedawno w Orange. Nie sądzę aby taniej zeszli. Natomiast jeśli chodzi o stałe usługi (typu: 30% zniżki za rozmowę z wybraną osobą w tej samej sieci), które można było sobie dowolnie ustawić (maksimum 3), no to one już nie są dostępne i pewnie nie będą. Prawdopodobnie zamiast nich pojawią się znacznie bardziej opłacalne ceny.
Nie udało się. Teraz jestem w Nowym Orange Go, powiem szczerze że w starym Orange Go też nie można było już ustawiać pakietów… jakie kiedyś ustawił takie ma ale zmienić już nie można. Także występuje komunikat o braku autoryzacji - celowo dzisiaj sprawdziłem na telefonie znajomego. Widać za wszelką cenę chcą przerzucić wszystkich na nowe taryfy.
Moje kondolencje gdyż jest to najgorsza opcja w tej chwili w Orange.
Reasumując.
Wszelkie pakiety, promocje dla danej taryfy działają. Jeśli coś wam nie działa, znaczy, że w Orange mają nachrzanione.
Często gęsto po emigracji na inną taryfę Orange, występuje problemy z włączeniem różnych pakietów, czy też innych promocyjnych “ficzerów” dla nowej taryfy. Niestety tak jest w Orange.
W tym przypadku jesteście zmuszeni zadzwonić do BOKu orange, gdzie właściwie rozwiążą Wasz problem. Dodam, że Wasz problem nie jest odosobniony.