Mikrofon buczy

Witam w dniu woczrajszym (2015-06-04) przyszedł do mnie mikrofon USB behringer C-1U . Wszystko działało bardzo dobrze aż do dziśjaj . Podłączyłem mikrofon do gniazdka USB (Tego samego co dzień wcześniej) i wszytsko działało normalnie . Aż do pewnego momentu gdy musiałem nagrać ponownie jedną zwrotkę . W tedy na nagraniu można było usłyszeć buczenie i ten problem został aż do teraz . Nie wiem o co może chodzić bo mikrofon ani razu nie upadł ani nic bo stał cały czas na statywie . Bardzo proszę o pomoc bo nie chcę reklamować mikrofonu aby znowu czekać na jego przesyłkę .

Sprawdź mikrofon na innym sprzęcie, wtedy wykluczysz jego usterkę.

Jeżeli też będzie buczał, uszkodzony kabel(przerwany ekran).

 

Sprawdzałem też buczy

A da się to jakoś sprawdzić ?

Zrób obejście ekranu ew masy jak nie ma ekranu i wtedy spróbuj.

A jakoś po polsku ? Nie znam się na tym :frowning:

Jak się nie znasz to oddaj do naprawy / na gwarancję.

W przypadku tanich mikrofonów nie zawsze da się wymienić kabel, a to trzeba by zrobić.

Jeżeli mikrofon(o którym mowa) jest rozbieralny, kupić kabel USB i przelutować w miejsce uszkodzonego.

Ale kolega sam jak widać tego nie zrobi, a płacić za kabel i fachowcowi?,pewnie nie warto.

Ale zapytać można!.

Mikrofon kosztował 500 zł :wink: Na gwarancje jednak nie daje bo już sobie poradziłem :slight_smile: Wystarczyło zmienić port USB + spiąć kabel aby się nie plątał na podłodzę . Temat do zamknięcia :wink:

A ja myślę że on"jeszcze się odezwie".

Przecież pisałeś że na innym sprzęcie

“Sprawdzałem też buczy”!.

Mikrofon w tej cenie na 100% jest rozbieralny, i kabel da się wymienić.

Z tego co piszesz wynika że to"nówka"(żeby już kabel"padł?"), samodzielne dłubanie odpada. Jeżeli problem będzie występować to jednak reklamacja.

Skoro zwinięcie kabla pomogło to na pewno kabel złamany.

A w każdym razie coś z nim"nie halo"(bo nie wierzę że zmiana portu).

Zastanawia mnie to że to nowy sprzęt, w tej cenie mają bardzo solidne kable.