Mikrofon do 200 zł

Cześć, szukam mikrofonu do 200 zł. Będę go używał tylko do komunikacji poprzez np. discorda. Zależy mi na braku szumów i dobrej jakości. Myślałem nad https://www.morele.net/mikrofon-superlux-e-205u-pojemnosciowy-z-usb-977269/ Moja karta dźwiękowa to Prodigy Cube.

Hej,

Skoro wybierasz mikrofon z interfejsem USB, to zastosowana karta dźwiękowa nie ma znaczenia - rozwiązania z USB mają wbudowane własne, niewielkie karty dźwiękowe (konwertery A/D), które przetwarzają dźwięk na postać cyfrową bez pośrednictwa innej karty dźwiękowej. Jeśli faktycznie ma to być mikrofon pojemnościowy z portem USB, to zaproponowany Superlux E 205U w budżecie do 200 PLN będzie rozwiązaniem optymalnym. Przy zakupie warto pamiętać też o pop-filtrze, który pozwoli na zmniejszenie niepożądanych odgłosów w czasie nagrania.

Pozdrawiam,
Dimatheus

Nie znam się na tym ale może warto kupić mikrofon który wykorzystywałby moja kartę dziękować czy na USB lepszy? Moja karta dźwiękowa jest na usb

Proponuję Novox nc-1, w 200 zł powinieneś się zmieścić. Ja kupowałem z Ali i wyszło niecałe 180 zł. Za popa u mnie robi stelaż z drutu i kawałek pończochy

Nie mogę znaleźć za 200 zł, najtaniej 248. Podasz linka?

widocznie dolar poszedł w górę, w media expercie jest za 229.

Rozumiem że jest on na usb?

tak usb, musisz też pomyśleć o jakimś statywie, na allegro też za 229, wysyłka gratis, za 200 używany

Sam mikrofon ze statywem powinien wystarczyć do rozmów na discordzie?

Chodzi mi czy bez pop filtru damy radę

I dalej proszę o linka bo nawet na Allegro znalazłem tylko za 250 (szukam wersji czarnej) chyba, że istnieje czarna wersja Superluxa E 205U



pop filtr wygłusza głoski wybuchowe, nie jest jednak konieczny, sam zrobiłem z pończochy i również spełnia swoją funkcję. Obowiązkowy jest dobry statyw, nie popierdółka za 15 zł.

A ten statyw ok?

Hej,

Tak, spokojnie. :slight_smile: