Mikrofon do 200 zł

(Evarrez) #1

Cześć, szukam mikrofonu do 200 zł. Będę go używał tylko do komunikacji poprzez np. discorda. Zależy mi na braku szumów i dobrej jakości. Myślałem nad https://www.morele.net/mikrofon-superlux-e-205u-pojemnosciowy-z-usb-977269/ Moja karta dźwiękowa to Prodigy Cube.

(Dimatheus) #2

Hej,

Skoro wybierasz mikrofon z interfejsem USB, to zastosowana karta dźwiękowa nie ma znaczenia - rozwiązania z USB mają wbudowane własne, niewielkie karty dźwiękowe (konwertery A/D), które przetwarzają dźwięk na postać cyfrową bez pośrednictwa innej karty dźwiękowej. Jeśli faktycznie ma to być mikrofon pojemnościowy z portem USB, to zaproponowany Superlux E 205U w budżecie do 200 PLN będzie rozwiązaniem optymalnym. Przy zakupie warto pamiętać też o pop-filtrze, który pozwoli na zmniejszenie niepożądanych odgłosów w czasie nagrania.

Pozdrawiam,
Dimatheus

(Evarrez) #3

Nie znam się na tym ale może warto kupić mikrofon który wykorzystywałby moja kartę dziękować czy na USB lepszy? Moja karta dźwiękowa jest na usb

(stan160355) #4

Proponuję Novox nc-1, w 200 zł powinieneś się zmieścić. Ja kupowałem z Ali i wyszło niecałe 180 zł. Za popa u mnie robi stelaż z drutu i kawałek pończochy

(Evarrez) #5

Nie mogę znaleźć za 200 zł, najtaniej 248. Podasz linka?

(stan160355) #6

widocznie dolar poszedł w górę, w media expercie jest za 229.

(Evarrez) #7

Rozumiem że jest on na usb?

(stan160355) #8

tak usb, musisz też pomyśleć o jakimś statywie, na allegro też za 229, wysyłka gratis, za 200 używany

(Evarrez) #9

Sam mikrofon ze statywem powinien wystarczyć do rozmów na discordzie?

(Evarrez) #10

Chodzi mi czy bez pop filtru damy radę

(Evarrez) #11

I dalej proszę o linka bo nawet na Allegro znalazłem tylko za 250 (szukam wersji czarnej) chyba, że istnieje czarna wersja Superluxa E 205U

(stan160355) #12