Mikrofon przestał działać

WItam,

Mam słuchawki Hyper X Cloud i moj mikrofon wczoraj nagle przestał działać, próbowałem go naprawić różnymi sposobami jakie znalazłem w Google ale żaden nie pomógł przeinstalowałem sterowniki karty dźwiękowej jaka mam czyli Realtek hight definition lecz bez skutecznie jedyne co to teraz nie mogę znaleźć tego panelu od realtek’a gdzie można było wszystko ustawiać mikrofon na pewno działa ponieważ jak kliknę w właściwościach mikrofonu i nasłuchuj urządzenia to słyszę siebie wyraźnie jak mówię lecz jeżeli wyłączę to zielony pasek obok mikrofonu już się nie rusza nie działa tez mikrofon na Discordzie czy Team Speak’u 3 wcześniej było wszystko okej jak dla mnie chodzi tutaj o to że jest coś źle ustawione przez co mimo że mikrofon działa to i tak nie słychać tego jak mówię coś jest źle skonfigurowane ale nie wiem co i dlatego zwracam się z pomocą do was

Nadmienię że jestem tutaj nowy dlatego jakby coś było źle to z góry przepraszam i proszę o szybką pomoc bo męczę się z tym już parę godzin a skutków nie widać.

Jakaś wada wersji R2.82.

Co do działania bez nasłuchiwania to sprawdź w ustawieniach kafelkowych (Windows 10 April 2018 Update (1803)) czy dla mikrofonu masz aktywną opcje zezwolenia dostępu:

Ma / powinno być włączone.

Możesz aplikacjom kafelkowym pojedynczo zabronić dodatkowo.

Miałem wyłączone teraz włączyłem i wszystko działa dzięki wielkie za pomoc nie mogłem tego nigdzie znaleźć, ale tak myślałem ze to nie chodziło o wadę mikrofonu tylko o jakiś problem z dostępnością dzięki jeszcze raz mega pomogłeś !

1 polubienie