Mikrofon sprawny, ale nie ma głosu. Problem z Realtek HD

Pozwolicie, że nie będę opisywał wszystkiego od a do z, bo nie jestem jakimś laikiem komputerowym i wiem do której “dziury” wsadzać i takie tam 8)

Mam mikrofon ze słuchawkami, mikrofon na 100% sprawny, bo właśnie sprawdzałem na laptopie, ale niestety na PC nie działa. Normalnie komp go wykrywa, ale nie słyszę nic co mówię. Problem z wejściem? Chyba niekoniecznie, bo mikrofon powinien działać w innych wejściach, chociażby w niebieskim, prawda?

Moim problemem prawdopodobnie jest beznadziejny Realtek HD Manager. W necie pełno ma ludzi problemów i wszyscy radzą: wejdź w zakładkę mikser i opcję “boost”… Tak, tak. Miałem takie na starej płycie głównej, teraz jednak mam inną i najzwyczajniej w świecie nie mam takich opcji. Żadnego miksera. To jest jakaś oszczędna wersja, nie taka koloru morskiego, znana pewnie większości z was.

Wygląda to następująco: http://zapodaj.net/e70848f6d700.png.html

Bawię się dostępnymi opcjami, ale jest tylko wykrywanie panelu przedniego i rownoczesne odtwarzanie dwóch strumieni. Żadnego miksera.

Co robić?

U mnie to wygląda tak i bez problemu działa na front panelu ze słuchawkami z tesco za 9.99

beztytuuesk.jpg

Czytałeś temat :

cichy-mikrofon-t401860.html

  • nie w niebieskim tylko w różowym :wink:

W zielonym głośniki lub słuchawki.

Zainstalowałeś sterowniki do płyty głównej tzw. Chipset?

Sprawdziłeś najnowsze sterowniki :

http://www.dobreprogramy.pl/Realtek-Hig … 21164.html

instalowałem wszystko.

Jak dostać się do tej regulacji nagrywania? bo u mnie nie ma czegoś takiego…

We właściwościach głośników są suwaki do:

FrontMic (na 0), wejście liniowe (na 0), rear i front na 100, mikrofon 100, audio cd 0, realtek hda primary output 100

e: nie wiem czy można to nazwać progresem, ale odinstalowałem stery Realteka i na windowsowskich w rejestratorze dźwięku nagrywa się np. muzyka którą puszczam, ale głosu niestety brak…