Mikrofon - ten typ urzadzenia nie jest obslugiwany

Witam wszystkich, mam ogromny problem z mikrofonem, otóż podłączam słuchawki z tylu komputera, działają, podłaczam też mikrofon i nie działa, nie wiem czy cos jest uszkodzone? Mam następujący sprzet.:

Amd athlon™64 X2 dual,core processor 4200+2.21GHz,2gb ramu, geforce8600GT,karta realtek HD audio output . prosze o pomoc, jestem w tych sprawach zielony.

Sprawdz wg tego: START- Panel sterowania - Dzwięki, mowa i urzadzenia audio - Dźwięki i urzadzenia audio - Głośność - Zaawansowane - Opcje - Właściwości. I na samym dole dodaj ptaszka przy: Microphone i OK. Zrestartuj i zobaczymy czy to cos dało… Powodzenia.

filiposki , dokładniej… Na czym polega twoje “nie działa”. Rozmówca nie słyszy Cię na skype, rejestrator dźwięku nie zapisuje twojego głosu ?

filiposki ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Proste jedno pytanie: Masz zainstalowane stery od audio??

tak, mam : Realtek High Definition Audio Driver, gdy podłaczam mikro jest napisane : w prawym dolnym rogu ostrzezenie ! ten typ urzadzenia nie jest obslugiwany…

A czy mikrofon podłączasz do panelu przedniego?

podłączasz mikrofon do tego samego gniazda co słuchawki? Jeśli tak to po prostu podłącz mikrofon do wejścia mikrofonowego. Sprawdź czy mikrofon nie jest wyciszony w ustawieniach dźwięku.

Otóż nie działają mi te 2 panele, z przodu, tylko z tyłu.Z tyłu zielone podłączam do zielonego, różowe do rózowego…

Zaznacz v Wyłącz wykrywanie gniazda panela przedniego :

viewtopic.php?f=19&t=205720

Na przednim panelu powinien mikrofon działać chyba że masz złe ustawienia lub żle zainstalowane sterowniki.

a więc dzięki, bo na przednim już działają słuchawki i mikro, ale gdy testuję mikrofon np. w skypie, słychać tylko szum.