Mini Gierka "Na luzie"


(:: MARIO ::) #1

Miłego rozkminiania :smiley:

Ja juz kombinuje 2 dzień :slight_smile:


(Playstop) #2

A o co w tym chodzi?


(Duch) #3

:: MARIO :: podobno w niedzielę się nic nie robi tylko odpoczywa :-s

skleroza :roll: czy zmiana poglądów :hahaha:


(system) #4

wiecier jak tam sie trzeba pozbyc tej miny bo tylko ona mnie blokuje bo juz kapuje mniej wiecej o co tam chodzi 8)


(Asterisk) #5

A może to trzecie ??


(Duch) #6

może asterisk może :-s

ale tydzień temu miał wielkie problemy z niedzielnym pogrywaniem - i nagle taka przemiana :lol: ludzie to cud natury :rotfl:


(Czr R1) #7

Fajne nawet :slight_smile: Już mi trochę wychodzi to co chce zrobić ale nie wiem czy dobrze myśle :slight_smile:


(Czyzu7) #8

A co trzeba zrobic zeby wygrac?


(:: MARIO ::) #9

przeprowadzić typka na druga strone zapewne, bez zadnych ofiar podrodze :smiley:

a co do przemian, to ja jestem cofniety umysłowo :smiley: hyhy wiec bez obaw :slight_smile:


(GP1600) #10

Właśnie skończyłem jak ktoś będzei miał problem to pisać :smiley:


(:: MARIO ::) #11

ja mam problem z ta mina :confused:


(GP1600) #12

Napisze cały opis przejścia i wtedy każdy będzie mógł skorzystać jak się zablokuje w danym momencie. :slight_smile:


(Canaletto) #13

Gra jakaś nie z tej planety. Chora i tyle :stuck_out_tongue:


(system) #14

to jak ktos skonczyl to niech zapoda opisem bo sa z ta gierka male problemy :D:D:D:D


(GP1600) #15
  1. Klikamy na właz, aby go otworzyć oraz na strzałkę pod nim by wypuścić ludka.

  2. Otwieramy okienko po lewej oraz obracamy strzałkę w drugą stronę.

  3. Teraz strzelamy pierwszym kamieniem, aby przewrócić deskę i przestawiamy kufę, aby była skierowana do góry.

  4. Strzelamy teraz drugim kamykiem, ale jednocześnie musimy wykazać się refleksem i zmienić położenie dźwigni, kiedy kamyk uderzy w dzwon.

  5. Musimy teraz pozbyć się dwóch granatów. W tym celu zmieniamy z powrotem lufę na położenie poziome i strzelamy granatem i kiedy granat dotknie deski klikamy na nią i granat dzięki temu wybucha w powietrzu. Postępujemy tak samo z drugim granatem.

  6. Strzelamy jeszcze raz, aby przekazać klucz pamperkowi, ale teraz nie klikamy na deskę.

  7. Kierujemy lufę jeszcze raz do góry (tym razem ostatni :slight_smile: ) i strzelamy, chociaż nie ma już naboi. Ludzik zostanie wepchnięty do armaty a my w klikamy jeszcze raz na strzałkę pod włazem, aby przywołać kolejnego ludka. Strzelamy a ludzik w armacie ląduje na platformie obok dzwonu.

  8. Klikamy na ludzika a on przestawia dzwon. Zamieniamy teraz położenie dźwigni i klikamy kilka razy na dzwon.

  9. Dzięki temu pozbyliśmy się już miny i możemy przejść bez problemu ludzikiem z domku klikając na drzwi.

  10. Klikamy teraz na ludzika obok żarówki, ale jednocześnie zauważamy, że ze skrzyni wyskakuje nam dziwna istota przypominająca psa.

  11. W celu pozbycia się owego stworka w momencie dotknięcia ziemi klikamy okienko na środku ekranu (ta sztuka może nie udać się za pierwszym razem. Mi udało się dopiero za 4 razem) dzięki czemu wieliki głaz spadnie idealnie na głowe potworrka.

KONIEC :!:

PS.

Wiem, że może nie jest zbyt dobry opis, ale nigdy nie byłem z takich rzeczy dobry, więc wybaczcie :slight_smile:


(Asterisk) #16

Nie ma sprawy

I tak oto topic dobiegł końca