Miłego rozkminiania
Ja juz kombinuje 2 dzień
A o co w tym chodzi?
:: MARIO :: podobno w niedzielę się nic nie robi tylko odpoczywa :-s
skleroza :roll: czy zmiana poglądów :hahaha:
wiecier jak tam sie trzeba pozbyc tej miny bo tylko ona mnie blokuje bo juz kapuje mniej wiecej o co tam chodzi 8)
A może to trzecie ??
może asterisk może :-s
ale tydzień temu miał wielkie problemy z niedzielnym pogrywaniem - i nagle taka przemiana :lol: ludzie to cud natury :rotfl:
Fajne nawet Już mi trochę wychodzi to co chce zrobić ale nie wiem czy dobrze myśle
A co trzeba zrobic zeby wygrac?
przeprowadzić typka na druga strone zapewne, bez zadnych ofiar podrodze
a co do przemian, to ja jestem cofniety umysłowo hyhy wiec bez obaw
Właśnie skończyłem jak ktoś będzei miał problem to pisać
ja mam problem z ta mina
Napisze cały opis przejścia i wtedy każdy będzie mógł skorzystać jak się zablokuje w danym momencie.
Gra jakaś nie z tej planety. Chora i tyle
to jak ktos skonczyl to niech zapoda opisem bo sa z ta gierka male problemy :D:D:D:D
Klikamy na właz, aby go otworzyć oraz na strzałkę pod nim by wypuścić ludka.
Otwieramy okienko po lewej oraz obracamy strzałkę w drugą stronę.
Teraz strzelamy pierwszym kamieniem, aby przewrócić deskę i przestawiamy kufę, aby była skierowana do góry.
Strzelamy teraz drugim kamykiem, ale jednocześnie musimy wykazać się refleksem i zmienić położenie dźwigni, kiedy kamyk uderzy w dzwon.
Musimy teraz pozbyć się dwóch granatów. W tym celu zmieniamy z powrotem lufę na położenie poziome i strzelamy granatem i kiedy granat dotknie deski klikamy na nią i granat dzięki temu wybucha w powietrzu. Postępujemy tak samo z drugim granatem.
Strzelamy jeszcze raz, aby przekazać klucz pamperkowi, ale teraz nie klikamy na deskę.
Kierujemy lufę jeszcze raz do góry (tym razem ostatni ) i strzelamy, chociaż nie ma już naboi. Ludzik zostanie wepchnięty do armaty a my w klikamy jeszcze raz na strzałkę pod włazem, aby przywołać kolejnego ludka. Strzelamy a ludzik w armacie ląduje na platformie obok dzwonu.
Klikamy na ludzika a on przestawia dzwon. Zamieniamy teraz położenie dźwigni i klikamy kilka razy na dzwon.
Dzięki temu pozbyliśmy się już miny i możemy przejść bez problemu ludzikiem z domku klikając na drzwi.
Klikamy teraz na ludzika obok żarówki, ale jednocześnie zauważamy, że ze skrzyni wyskakuje nam dziwna istota przypominająca psa.
W celu pozbycia się owego stworka w momencie dotknięcia ziemi klikamy okienko na środku ekranu (ta sztuka może nie udać się za pierwszym razem. Mi udało się dopiero za 4 razem) dzięki czemu wieliki głaz spadnie idealnie na głowe potworrka.
KONIEC :!:
PS.
Wiem, że może nie jest zbyt dobry opis, ale nigdy nie byłem z takich rzeczy dobry, więc wybaczcie
Nie ma sprawy
I tak oto topic dobiegł końca