MiniPC do 1000 zł

Szukam małego, cichego komputera, w grę wchodzi tylko poleasingowy, chciałbym wiedzieć głównie czy pakować się w 2 rdzenie o wysokim taktowaniu czy w 4 rdzenie o dużo mniejszym, nie znam się do końca na procesorach tego typu, nie gram w gry i nie bede grał, czasem wrzucam na smartfona ( Samsung Galaxy a20s) muzyke i nie wiem na USB 3.0 bedzie się dało, pozostaje jeszcze to czy bede mógł połączyć mój paroletni monitor (Dell p2414h) pod ktoryś z tych komputerów za pomocą kabla DisplayPort z racji ze monitor ma starszą wersje tego gniazda, nie wiem też czy w razie czego dokupie zasilacz jakby originalny padł, chciałbym wiedzieć czy lepiej brać ten 2 rdzeniowy i3 4150T czy 4 rdzeniowy i5 4590T, nie wiem ile wykorzystują rdzeni aplikacje czy sam windows wiec licze że ktoś kompetentny się wypowie w tym temacie.

Według mnie kiepski wybór, sprzęt z 7-8 lat, brałbym miniitx+Athlon200, ale OK. :slight_smile:

Jeżeli różnica w cenie jest niewielka, to i5, i3 jest ok, ale tam masz niskonapięciowe T, czyli słabsze. Obecnie dadzą radę, ale chcesz zapewne zestaw na kilka lat. 8 GB RAM i SSD 240 doz astosowan okołobiurowych wystarczy.

Dlaczego tak uważasz, bede go uzywal tylko do filmow wiec wiecej niz klika lat, teraz mam i3 2120 sprzed 9 lat i ma duży zapas mocy

“Tylko do filmów” zamiast bawić się w jakieś leciwe poleasingowce, zainwestowałbym w Malinkę (Raspberry Pi 4),

Karta 32GB SD, dalej nie nawet szkoda czytać

A co za problem podłączyć zewnętrzny nośnik?