Coś stało się z eranem mojego telefonu z niewyjaśnionych przyczyn. I nie wiem czy wystarczy sama karta gwarancyjna i telefon by naprawili mi to za darmo czy trzeba jeszcze taką kartę umowy i dowód zakupu.
Zgubił mi się dowud zakupu :? i mam tylko kartę gwaranyjną.
aktualna podbita karta gwarancyjna nic wiecej nie mają prawa chcieć mogą oczywiscie uznac ze to z twojej winy ale wątpie w to choc zalezy co im sie umysli sprobuj wedlug mnie karta gwarancyjna wystarczy
No ja nie wiem…pewnie uznaja ze to twoja wina,i za darmo nie zrobia…moj kuzyn kupil rok temu w mixie Motorole V235 i po tygodniu mu sie zepsula…dal na gwarancje…przetrzymali miecha nic nie zrobili…itd…za 6 razem jak dawal telefon…to bylo w sierpniu br. to on jeszcze dzialal…wlaczal sie elegancko itd…tylko ze jak zamykal klapke to mu sie polaczenie nie rozlaczalo…nie bylo dzwieku polaczen jak ktos dzwonil…aparat nie dzialal…no jak juz odebral go z gwarancji to myslal ze go szlag jasny trafi i krew nagla zaleje…bo nie dosc ze zabrali mu gwarancje…bo uznali ze wykryli w telefonie duze ilosci wilgosci…to jeszcze telefon wcale nie dziala…zero reakcji na probe uruchomienia…jesli masz cierpliwosc to rob jak chcesz…znam takich wiele przypadkow…sam mialem oddac swojego fona do gwarancji bo w moim SE sie dzojstik psuje…ale pomyslalem ze przetrzymaja go niepotrzebnie z miecha…i nie naprawia tylko zepsuja…
Rożnie…zalezy jaki masz telefon…i masz racje…sama karta gwarancyjna nie wystarczy…bedzie potrzebny paragon…jesli go nie masz…to umowa w jakiej zawarłes ofercie MixPluss lub Abonament…jesli nie masz ani tego ani tego…z przykroscia bedziesz musial zabulic z wlasnej kieszeni>>>
cześć, ja też w sprawie gwarancji zepsuł mi sie telefon będący jeszcze na gwarancji, tez w Plusie mam, w karcie jest napisane że “dystrybutor ma do wyboru naprawe telefonu, WYMIANE TELEFONU lub wymiane wadliwych podzespołow”. Czy jest jakaś minimalna szansa, że wymienią mi na INNY model skoro mam drugiego sony ericssona i ten sie popsuł i tamten pierwszy tez sie psuł i nie chce sie z tym bujać od serwisu do domu co pare tygodni a umowa kończy mi się za niecałe 2 lata??
Ej a co ma piernik do wiatraka…ze ci sie za niecale 2lata umowa konczy to nikogo nie obchodzi,umowa jest na korzystanie z usług danej sieci…u ciebie Plusa…a z telefonem mozesz robic co chcesz…mozesz go rozwalic o sciane…mozesz zgubic…mozesz sprzedac…zeby lepszy model kupic…wiec musisz miec gwarancje…paragon (taki maly papierek ze wszystkimi danymi co gdzie i jak i za ile) albo umowa…a jak nie masz tego i tego…to bulisz kolego z wlasnej kieszeni…ale radze ci KUP SOBIE NOWEGO FONA
Jeżeli karta gwarancyjna jest poprawnie wypełniona czyli posiada nr. imei telefonu, datę zakupu oraz pieczątkę i podpis sprzedawcy (minimum) jest ona ważna i wystarczy sama karta gwarancyjna. Jeżeli na rachunku lub innym dowodzie zakupu znajdują się wymienione dane to również wystarczy do wykonania naprawy w ramach gwarancji. Serwis może prosić o dosłanie dodatkowego dowodu zakupu z wymienionymi danymi w przypadku gdy brakuje ich na przesłanym dokumencie lub może zaistnieć podejżenie fałszowania dokumentów gwarancyjnych. Najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie do serwisu razem z telefonem poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu z nr. imei i datą lub umowy z tymi danymi. 100% pewność ,że reklamacja będzie rozpatrywana jako gwarancyjna.