MK Komplete Edition PC - gra na padzie czy klawiaturze?

Ahoj, pewnie mało który wie że ostatnie konsolowe Mortal Kombat wyszło wreszcie na PC na Steamie.

Założyłem ten topic, gdyż jako 100% PC’owiec mam pewien dylemat … otóż na klawiaturze gra w tą część Mortala nie jest już taka przyjemna jak wcześniejsze odsłony czy pierwowzory. Zastanawiam się nad przesiadką na rzecz tego tylko tytułu oczywiście - na pada. Niestety w tej sferze nie znam się w ogóle poza designem :slight_smile: Otóż moje pytanie do “doświadczonych” konsolowców czy graczy z padami - doradźcie coś co warto zakupić by grało się płynnie i przyjemnie - jaki pad kupić :slight_smile:

Witaj - ja do PC zakupiłem pad od Xbox 360, wg mnie najwygodniejszy pad jaki powstał.

PS’ka: A jak cenowo to wygląda -> nie chcę wypaść na sknerę, ale nie będę za dużo hajsu inwestował w pada, którego będę używał do 1-2 gierek :slight_smile: Opłaca się kupować nówkę czy używkę ? :smiley:

Ja w tego mortala też nie mogę grać na klawiaturze, a pad mam taki od PlayStation 1, za chyba 15 zl.

Cena około 160PLN może znajdziesz taniej. Biorąc pod uwagę jakość i wygodę nie jest to cena wygórowana :wink:

Co do gier to weź pod uwagę, że większość obecnych tytułów to porty z konsol. Nawet twórcy steam wzięli to pod uwagę dodając obsługę padów do klienta.

Jeśli chodzi o pad od PS - miałem PS2, kuzyn ma PS3 - jakość wykonania tego pada na prawdę jest rewelacyjna - przeżył wiele stress-testów :wink: natomiast jeśli chodzi o ergonomię - ułożenie gałek analogowych powoduje, że po dłuższej zabawie można zwyczajnie nadwyrężyć kciuk - wiem bo sam tego doświadczałem.

Być może jeszcze inni znają jakieś pady i coś podpowiedzą - ja ze swojej strony polecam pad od Xbox 360 :slight_smile:

edit:

A jednak taniej

http://www.zadowolenie.pl/kontrolery-do … 0,id-46437

http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=77 … rosoft&w=c