MKV -> AVI = Wielki Problem :(

Witam.

Mam problem ze skonwertowaniem plikow mkv na avi. Posiadam kilka pliczkow *mkv po 700mb jeden, i gdy probuje ktoregos przekonwertowac VirtualDubModem to w czasie przerabiania pojawia sie blad ten z wysylaj i nie wysylaj :frowning: I oczywiscie dalej sie nie konwertuje :frowning: Probowalem wiele razy przerobic jakis plik i nic :frowning: Nie jestem w tym temacie zielony, ale tez nie zabardzo sie znam. Wczesniej przerabialem rozne pliki na laptopie, ale narazie jest w serwisie :frowning: Zawsze do takich rzeczy uzywalem VDM, ale zeby nie bylo uzylem teraz tez innych programow, takich jak AlltoAvi, ale ten sie wylacza w czasie konwertowania :frowning: Sprobowalem tez szczescia Media coderem, ale ten wywalal jakis blad przy przerabianiu :frowning: Zwykly VirtualDub tez wywalil jakis blad :frowning: Nawet allplayer (ten najnowszy, z mozliwoscia konwertowania) odmowil posluszenstwa i oczywiscie wywalil blad :frowning: Probowalem tez pare innych ale efekt ten sam :frowning: Zawsze konwertowalem pliki takie jak te na lapku i bylo dobrze, a teraz na stacjonarnym kompie dymy sa :frowning: Przerabiajac tez chcialbym wgrac napisy, dlatego VDM jest najlepszym jak dla mnie wyjsciem, ale nie dziala :frowning: O co moze chodzic?? Jak niechcacy w media coder pomylily mi sie ustawienia i przerobilem mkv na mp4 to wszystko bylo dobrze, przekonwertowalo sie normalnie i to nawet z napisami :slight_smile: Pomozcie bo sie mecze z tym juz 2 dni :frowning: Dokladniej to chce mkv (h.264, AC3) przerobic do avi (Dvix/Xvid) i wgrac napisy w obraz. Komp posiada procek Athlon 2000+, 512mb ram, karta radeon 9550 128mb i dysk 40gb. Czy to cos z kompem?? Moze procek za slaby, albo cos z dyskiem?? PROSZE POMOZCIE!! I sorry za brak polskich znakow :wink:

a jaki to dokładnie błąd wyskakuje ??