Mnóstwo włączonych procesów

Witam. Mam problem, bo mam ponad 40 procesów włączonych, a użycie procesora 100% w laptopie. Wszystko tak muli, że rejestrować na telefonie się musiałem. POMOCY!

Wyłącz w laptopie co najmniej Windows Update i zrestartuj maszynę. Potem przejrzyj systemowego Menadżera Zadań pod kątem użycia procesora przez poszczególne procesy i rezultat podaj na forum.

Nie znam się zabardzo na tym. Gdzie znajdę Windows Update?

W Panelu sterowania, na dole okna. Jeśli to Windows 7, 8, 8,1?

Windows xp

Wyłączyłem aktualizacje w panelu sterowania i zaraz go zrestartuje

To też w Panelu Sterowania > Aktualizacje automatyczne i tam wyłączyć pobieranie i instalowanie aktualizacji.

Tak zrobiłem. Restartuje maszyne i zaraz wejde do menadżera zadań.

po zrestartowaniu nadal jest 40 procesów a użycie procesora 100%

Podaj tu z Menadżera Zadań nazwy najbardziej zasobożernych procesów i % użycia procesora.

najbardziej zasobożerne to svchost.exe, RTHDCPL.EXE, explorer.exe

jest kilka tych svchost.exe jedne biorą po 5 528 kb a inne po 60 000

Na początek proponowałbym przeskanować system Malwarebytes lub innym programem tego typu.

Ewentualnie załóż temat w dziale bezpieczeństwo i tam daj logi,niech specjaliści sprawdzą.

Tu masz screeny wszystkich:

http://www.tinypic.pl/alrbycgpzoki

http://www.tinypic.pl/us1rf1eklc3a

Pobieram program, udało mi się na przeglądarke wejść

Jak wyszukałem na pewnej stronie "

Przyczyny błędów związanych z plikiem NTVDM.EXE

Problemy z plikiem NTVDM.EXE mogą być wywoływane przez  uszkodzone lub brakujące pliki, błędne wpisy rejestru związane z plikiem NTVDM.EXE lub obecność wirusa / złośliwego oprogramowania.

Mówiąc dokładniej, błędy związane z plikiem NTVDM.EXE mogą być spowodowane przez:

  • Uszkodzone klucze rejestru systemu Windows związane z plikiem NTVDM.EXE / Windows NT Workstation 3.5.
  • Wirus lub złośliwe oprogramowanie, które uszkodziło plik NTVDM.EXE lub powiązane pliki programu Windows NT Workstation 3.5.