Mnożenie się PUP.Optional.Conduit.A mimo skanowania


(Yanea) #1

Witam,


(Atis) #2

Z takiego błahego powodu nikt normalny nie reinstaluje systemu.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found
[2014-02-22 19:45:13 | 000,000,000 | ---D | C] -- D:\Documents and Settings\aa\Local Settings\Application Data\CRE
[2014-02-22 19:45:12 | 000,000,000 | ---D | C] -- D:\Documents and Settings\aa\Local Settings\Application Data\Conduit
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.


(Yanea) #3

 

niestety po przeskanowaniu i usunięciu programem AdwCleaner, po ponownym uruchomieniu wyskoczył błąd:

NOTEPDA.EXE - Application Error

The application failed to initilalize properly (0xc0000006). 

 

A po próbie wklejenia skryptu do OTL wyskakuje błąd, znika mi pasek i zawiesza się komputer.


(Atis) #4

To nie wirus niszczy pliki tylko masz uszkodzony dysk:

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > wpisz i zatwierdź enterem: chkdsk d: /f

Sprawdź dysk za pomocą HD Tune


(Yanea) #5

Czyli nic już z tym nie zrobię, rozumiem, że dysk do wymiany?


(Atis) #6

Czy na tym forum nikt nie potrafi czytać?

Przecież napisałem:


(Yanea) #7

Już sprawdziłam są jakieś błędy, potrafię czytać.

...aha zapomniałam wkleić

HDTune_Error_Scan_FUJITSU_MHT2060_AH.png


(IPSEN) #8

Pokaż zakładkę -Health, ale raczej dysk pada, wykonaj kopie warznych plików, bo system może w każdej chwili się nie uruchomić


(Yanea) #9

miało to miejsce jak już pisałam, ale kolega stwierdził, że

cytuję:"Z takiego błahego powodu nikt normalny nie reinstaluje systemu."

HDTune_Health_FUJITSU_MHT2060_AH.png


(IPSEN) #10

Moim zdaniem dysk do wymiany -01-informuje o problemach w odczycie danych z dysku. Całkowicie sprawny dysk ma wartość „0”. Niezerowa wartość wskazuje problem  z powierzchnią dysku 05-pokazuje ilość realokowanych sektorów na dysku. Wartość większa niż zero wskazuje, że mamy bad sektory, które zostały zastąpione sektorami z puli zapasowej. C5-odpowiada za liczbę „podejrzanych” sektorów, czyli takich, z których jeszcze można odczytać i zapisać dane, ale operacje te regularnie powodują błędy. Sektory te są potencjalnymi badsectorami, oczekującymi na remapowanie.C6-łączna ilość niekorygowalnych błędów, zwiększająca się wskazuje wady powierzchni dysku  lub problemy mechaniczne.C7-wskazuje ilość błędów wykrytych przez CRC podczas przesyłania danych w trybie UltraDMA. Najczęstszym powodem błędów są problemy z taśmą-kablem komunikacji danych-kabel do wymiany