Witam. Ostatnio mojej siostrze przy próbie włączenia aplikacji Orange odpowiadającej za modem zaczął wyskakiwać błąd
przez co nie mogła połączyć się z siecią. Odinstalowywała i instalowała ponownie aplikacje ale to nic nie zmieniało. Później dała mi modem wraz z płytką do sprawdzenia, czy przypadkiem nie jest uszkodzony. Oczywiście na moim komputerze wszystko poprawnie się zainstalowało i uruchomiło. Tylko sieci nie było ale w tym miejscu po prostu zasięg jest zerowy. Przywiozła mi swojego laptopa i również próbowałem z odinstalowywaniem i instalowaniem ponownie ale nie tylko aplikacji ale również Microsoft Visual C++. Następnie chciałem przywrócić system z punku przywracania systemu i była informacja o jakiejś aktualizacji albo czymś związanego z Visual C++. Jako, że instalowałem zaledwie 2 tyg. temu na czysto Windows 7 Home Premium na tym komputerze to przywróciłem system do instalacji ostatniego programu z dnia formatowania, jednak mimo ponownej instalacji programu problem nadal występuje. Liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam, Banan =)
Nie wiem czy błąd wystąpił po jakiejś instalacji, aktualizacji, czy coś, bo… siostra sama nie wie. Jak pisałem na początku przy punkcie przywracania systemu była informacja o jakiejś aktualizacji czy czymś związanym z Microsoft Visual C++ i, że tego samego dnia przestała działać aplikacja. Na dodatek komunikat też jest z tym związany. Instalowałem Microsoft Visual C++ Redisributable ale nic to nie dało. CCleaner też nie pomógł. Chyba następnym krokiem będzie ponowny format =|
Poprzedni problem rozwiązałem po prostu formatem ale po miesiącu problem powrócił. Wypróbowałem tym razem Twoją radę i utworzyłem dodatkowe konto użytkownika tylko standardowe bez praw admina, aplikacja już była zainstalowana i co ciekawe uruchamia się ale po chwili wyskakuje dymek z paska zadań, że modem jest odłączony i już system go nie widzi. Nie wiem czy brak zasięgu u mnie ma jakiś wpływ na to odłączanie. Teraz pytanie, skoro działa na standardowym użytkowniku to co zrobić, żeby na administratorze działał i co może być przyczyną tego problemu?
A czy modem przypadkiem mocno się nie nagrzewa. Mam podobny problem z modemem Nokii - w czasie pracy mocno się nagrzewa i przy punkcie krytycznym po prostu znika z systemu.
Nie, brak zasięgu nie powinien mieć żadnego wpływu na wykrywanie modemu przez system. Jeśli sygnału nie będzie, to aplikacja po prostu wyświetli komunikat, że nie znaleziono sieci, ale modem będzie wykrywany.
A to na koncie admina w ogóle nie wykrywa modemu? A na standardowym koncie po odłączeniu modemu i ponownym połączeniu urządzenie jest poprawnie wykrywane?