Modem Huawei E3131 i Windows 8

Od kilku lat używam modemy Huawei i internet mobilny z Play. Problem powstał po zmianie komputera na nowy, z systemem Windows 8. System komunikował, że program PlayOnline.exe bardzo spowalnia system. Rzeczywiście, łączenie się z internetem trwało nieproporcjonalnie długo w porównaniu do uruchamiania systemu.

Na stronie producenta modemu znalazłem program Mobile Partner, który to samo, co dotychczas robił Play Online, czyli łączenie z internetem mobilnym, wykonuje błyskawicznie. Play Online odinstalowałem, lecz przy każdym uruchomieniu komputera system pyta, czy zgadzam się na zainstalowanie PlayOnline.exe . Niby mała uciążliwość, klikam “nie” i dalej działa Mobile Partner.

No i na koniec pytanie: czy ktoś ma pomysł jak trwale wyłączyć automatyczną próbę instalacji i uruchomienia programu PlayOnline wbudowanego w modem?

Menadżer urządzeń --> Stacje dysków CD-ROM/DVD --> HUAWEI MSUD (klikasz prawym przyciskiem i wyłącz)

leniweraz ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.